נחשף לוח המשחקים בפרמיירליג: טוטנהאם מול סיטי במחזור הפתיחה

יונג מין סון ופיל פודן | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

הליגה האנגלית תצא לדרך ב-14 באוגוסט עם מפגש ענק. האם קיין יעבור אלופה ויפגוש את האקסית כבר במחזור הפתיחה? יונייטד תפתח בבית מול לידס, ליברפול בחוץ מול נוריץ'. דרבי בין צ'לסי לארסנל כבר במחזור השני

(גודל טקסט)

רוב תשומת הלב של הכדורגל האירופי מופנית לעבר יורו 2020, אך בליגות הבכירות ביבשת ההכנות לעונה הבאה בעיצומן. היום (רביעי) נחשף לוח המשחקים של הפרמיירליג, וכבר במחזור הפתיחה מצפים לאוהדי הליגה כמה משחקים מסקרנים במיוחד.

העונה תצא לדרך ב-14 באוגוסט כאשר האלופה הטרייה, מנצ'סטר סיטי, תחל את מסע ההגנה על התואר במשחק חוץ קשה נגד טוטנהאם. כידוע, סיטי הוזכרה כמועמדת להחתים בקיץ הקרוב את כוכב טוטנהאם, הארי קיין. הסגנית, מנצ'סטר יונייטד, תארח את לידס במחזור הראשון, בעוד ליברפול תתארח במחזור הפתיחה אצל העולה החדשה, נוריץ'. צ'לסי תפתח את העונה בבית מול קריסטל פאלאס.

שבוע לאחר מכן, אלופת אירופה בהדרכת תומאס טוכל תפגוש לדרבי לונדוני מרתק את ארסנל. עבור התותחנים מדובר בפתיחה קשה ביותר לעונה, מכיוון שלאחר המשחק הביתי מול הבלוז הם יתארחו אצל מנצ'סטר סיטי. המפגש באתיחאד לא יהיה המשחק הגדול היחיד במחזור השלישי, מכיוון שבאותו סוף שבוע ליברפול תארח את צ'לסי.

קיין. יעבור לסיטי ויפגוש את האקסית במחזור הפתיחה? | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images

הדרבי הראשון של מנצ'סטר ייערך ב-6 בנובמבר באולד טראפורד, בעוד המפגש השני ייערך ב-5 במרץ. יונייטד תארח מעט קודם לכן את ליברפול, ב-23 לאוקטובר. האדומים של יורגן קלופ מסמנים ביומן גם את ה-30 בנובמבר, אז ייערך הדרבי נגד אברטון בגודיסון פארק. ב"בוקסינג דיי" החגיגי לקראת סוף דצמבר, המפגשים המסקרנים יהיו בין מנצ'סטר סיטי ללסטר ובין ליברפול ללידס, בעוד מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל יריבה ותיקה – ניוקאסל.

מוחמד סלאח, פול פוגבה
מוחמד סלאח, פול פוגבה | MICHAEL REGAN / Contributor

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ייפגשו במחזור הלפני אחרון, בתיאטרון החלומות, במפגש שעשוי לקבוע רבות מבחינת מאבקי הצמרת. מחזור הסיום ייערך שבוע לאחר מכן, ב-22 במאי, אז השדים האדומים יסיימו את העונה בחוץ נגד קריסטל פאלאס. עוד במחזור הסיום, ליברפול תארח את וולבס, מנצ'סטר סיטי את אסטון וילה, צ'לסי את ווטפורד וארסנל את אברטון.

פפ גווארדיולה | Michael Regan/Getty Images

משחקי המחזור הראשון:

* ברנטפורד- ארסנל
* מנצ'סטר יונייטד- לידס יונייטד
* ברנלי- ברייטון
* ניוקאסל – ווסט האם
* צ'לסי – קריסטל פאלאס
* נוריץ' – ליברפול
* אברטון – סאות'המפטון
* טוטנהאם – מנצ'סטר סיטי
* לסטר – וולבס
* ווטפורד – אסטון וילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי