"סלאח ימצא דרך": ליברפול תאבד את הכוכב שלה בפתיחת העונה?

מוחמד סלאח | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images

השחקן רוצה לייצג את מצרים במשחקים האולימפיים בטוקיו והמשמעות היא כי ייעדר מההכנות לעונה וכנראה שגם ממחזור פתיחת הפרמיירליג, כרגע קבוצתו מסרבת. יו"ר ההתאחדות: "הוא ינסה לפתור את זה תוך ביומיים הקרובים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בדיוק 30 יום לפתיחת המשחקים האולימפיים בטוקיו, מסתבר שההתאחדות המצרית וליברפול נמצאות בעיצומו של מאבק על שירותיו של מוחמד סלאח.

לפי "GOAL", מצרים מתכוונת ללחוץ את ליברפול ב-48 השעות הקרובות כדי לקבל את השחרור מקבוצת הפרמיירליג, בטענה שהכוכב, מוחמד סלאח, רוצה לקחת חלק במשחקים האולימפיים בטוקיו. בסגל הראשוני שפרסמה מצרים למשחקים ביפן, סלאח היה אחד משני חריגי גיל, יחד עם מוחמד אלנני מארסנל, אלא שליברפול טרם אישרה לו להשתתף במשחקי נבחרת מצרים בקיץ.

סלאח בן ה-29 לא רוצה לפספס הזדמנות חד פעמית ככל הנראה לקחת חלק באולימפיאדה, אבל ליברפול, אם תשחרר אותו, למעשה תאפשר לשחקן הכי חשוב שלה להיעדר בין ה-22.7 ל-7.8, כך שהוא עשוי לשוב ימים ספורים לפני שעונת הפרמיירליג תיפתח. המשחק הראשון של ליברפול בליגה יהיה ב-14.8 נגד העולה החדשה נוריץ', אבל כמובן שהשתתפות במשחקים האולימפיים משמעותה היעדרות מכל ההכנה לעונה. באמצע העונה גם תיערך אליפות אפריקה, אליה ליברפול ושאר הקבוצות מחויבות לשחרר שחקנים.

נשיא ההתאחדות המצרית אמר על כך היום: "אני לא רוצה לומר שזה בלתי אפשרי שסלאח ישתתף במשחקים האולימפיים, אבל זו משימה קשה. סלאח הסכים להשתתף ויצרנו קשר עם ליברפול, אבל היא לא רוצה לוותר על השחקן הכי חשוב שלה בתחילת העונה וגם בינואר, אז תיערך אליפות אפריקה. דיברנו עם סלאח והוא אמר לנו שהוא ינסה שוב לדבר עם ליברפול ולפתור את הסוגיה. הוא ימצא דרך להשתחרר ביומיים הקרובים".

מוחמד סלאח | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

כידוע, נבחרות הכדורגל באולימפיאדה הן נבחרות עד גיל 23 שניתן לחזק בעד שלושה שחקנים מעל הגיל המותר ואילו השנה בעקבות דחיית המשחקים בשנה ניתן לזמן שחקנים עד גיל 24, משמע שהסגל יכלול שחקנים שנולדו ב-1.1.1997 ואילך, בנוסף לשלושה חריגי גיל לכל היותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי