לא רק סאנצ'ו: יונייטד במו"מ על וראן, פערים מול ריאל מדריד

רפאל וראן | Denis Doyle/Getty Images

אחרי צירוף הקשר מדורטמונד תמורת 85 מיליון יורו, השדים האדומים מחפשים בלם, אך התקציב הצטמצם והם יוכלו להציע 45 מיליון יורו עבור הצרפתי. הבלאנקוס פתוחים להצעות בשל חוזהו שמסתיים בעוד שנה ודורשים 70

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הטילה אתמול (חמישי) את הפצצה הכי גדולה של חלון ההעברות עד כה, כאשר הודיעה רשמית על צירופו של ג'יידון סאנצ'ו. כוכב דורטמונד וקשר נבחרת אנגליה ילבש את מדי השדים האדומים, שיעבירו לקבוצה הגרמנית 85 מיליון יורו לא כולל משתנים עבור השחקן בן ה-21.

אלא שיונייטד לא עוצרת כאן. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר רוצה לצרף גם את רפאל וראן, בלם ריאל מדריד. בתקשורת האנגלית אמנם דיווחו אתמול על התקדמות במגעים, אך בספרד חשפו את התמונה בצורה מלאה יותר.

השדים האדומים החלו במשא ומתן עם ריאל על הבלם הצרפתי. בעקבות ההשקעה הגדולה על סאנצ'ו, הסכום אותו יונייטד יכולה להשקיע הצטמצם. הקבוצה הגישה הצעה של 45 מיליון יורו על וראן, בזמן שהבלאנקוס דורשים סכום גבוה הרבה יותר – 70 מיליון יורו.

ג'יידון סאנצ'ו חוגג | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

יונייטד בעצם הכינה 150 מיליון יורו לבזבוזים בקיץ האחרון לרכש. כמעט 100 יצאו על סאנצ'ו, וסולשיאר רוצה לצרף עוד שני שחקנים – בלם וקשר אחורי. השדים האדומים זקוקים לאפיקי מימון נוספים והמטרה היא להכניס כסף ממכירות של ג'סי לינגרד, דיוגו דאלוט ואריק באיי, ובכך להצליח לרכוש גם בלם וגם קשר אחורי.

אם המו"מ עם וראן לא יצלח, יונייטד תפנה לאופציית פאו טורס מוויאריאל. בעיתון הספרדי 'AS' התעסקו במו"מ של השדים האדומים עם ריאל לגבי וראן וציינו: "המשא ומתן יהיה ארוך ויכולות להיות בו הפתעות. כל עוד ההצעה שתגיע תהיה גבוהה מספיק, ריאל תהיה מוכנה למכור את וראן בשל הסכנה שיעזוב בחינם בסיום חוזהו בסוף העונה".

פאו טורס | Maja Hitij/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי