Sport1 Banner

פראטיצ'י: "המטרה של טוטנהאם היא להשאיר את הארי קיין"

ראש מחלקת הכדורגל של התרנגולים, שהגיע הקיץ מיובנטוס, החמיא לחלוץ והצהיר כי הוא לא מתכוון לוותר עליו על רקע הדיווחים שיעבור למנצ'סטר סיטי: "לא שוחחתי איתו עדיין כי אני לא רוצה להפריע לו במהלך היורו"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם נלחמת בשיניים על השארת הארי קיין. בזמן שהחלוץ החל לפרוע את השטרות גם ביורו 2020 וביום רביעי ינסה להרשית לפחות בפעם הרביעית באליפות אירופה הנוכחית ואולי להוביל את נבחרת אנגליה לגמר, קבוצתו עושה ככל שביכולתה כדי למנוע את עזיבתו.

קיין יחגוג בסוף החודש את יום הולדתו ה-28 ובתואר הוא עדיין לא זכה בקריירה, על כן, כך על פי הפרסומים כמובן, ביקש מראשי טוטנהאם למכור אותו. לפני היורו קיין אף העניק ראיון חושפני ובו סירב להתחייב שיישאר בטוטנהאם ואמר "נראה בקיץ", והסברה הרווחת היא שהוא מעוניין לעבור למנצ'סטר סיטי – שהציעה עבורו כ-100 מיליון ליש"ט, הצעה שנדחתה על פי הדיווחים האחרונים בממלכה.

טוטנהאם החתימה רק בשבוע שעבר את המאמן נונו אספיריטו סנטו מוולבס ועוד בחודש שעבר גם את האיטלקי פאביו פראטיצ'י מיובנטוס כראש מחלקת הכדורגל, אבל רק הבוקר הגיעה התייחסות רשמית ראשונה לעתידו של קיין. טוטנהאם סיימה בעונה שעברה במקום השביעי על אף שקיין סיים כמלך שערי הליגה וגם כמלך הבישולים של הפרמיירליג, כך שברור מאליו שנונו את פראטיצ'י לא מוכנים לשמוע על עזיבת קיין.

הארי קיין | Clive Rose/Getty Images

"להשאיר את הארי קיין זו לא רק המטרה שלי, אלא זו המטרה של המועדון", הצהיר האיטלקי, "אני לא יכול כבר לחכות לראות אותו משחק, אני מרגיש בר מזל שיש לנו בקבוצה שחקן כמוהו – בשנים האחרונות היו לי חלוצים גדולים כמו כריסטיאנו רונאלדו, קרלוס טבס, אלברו מוראטה, גונסאלו היגוואין ועוד רבים וברור שכרגע קיין הוא אחד הטובים בעולם. הוא שחקן מושלם, שיכול לבעוט בשתי הרגליים וגם יודע לבשל – לא הרבה שמים לב לזה בכלל מרוב שהוא כובש כל כך הרבה", אמר בנוסף פראטיצ'י.

על הסיכוי שקיין יישאר בטוטנהאם: "לא שוחחתי איתו עדיין כי אני לא רוצה להפריע לו במהלך היורו, זה לא נראה לי הוגן. יש לו כעת מטרות עם נבחרת אנגליה ומן הראוי שאתן לו להצליח".

גם קיין השבוע סירב לדבר על עתידו ועל האפשרות שמנצ'סטר סיטי תנסה לצרפו: "אני מבין את התקשורת ויודע שיש ספקולציות, אבל אני מפוקס אך ורק במשימה שלנו ביורו. אני רוצה לעשות את הכל כדי שאנגליה תצליח".

הארי קיין חוגג | ETTORE FERRARI/POOL/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: הארי קיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי