יהיה כשיר לפתיחת העונה? קלופ: "ואן דייק נראה במצב טוב מאוד"

וירג'יל ואן דייק, יורגן קלופ
וירג'יל ואן דייק, יורגן קלופ | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

חודש לפתיחת העונה, מנג'ר ליברפול סיפק עדכון מעודד לגבי מצבו של ההולנדי: "הוא וגומז יעשו את הצעד הבא בארבעת השבועות הקרובים". הגרמני הוסיף לגבי מאטיפ ("הכי קרוב לחזרה) ואלכסנדר ארנולד ("פציעה רצינית")

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול סבלה בעונה שעברה ממצוקת בלמים קשה וחסרת תקדים, כאשר וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ גמרו את העונה בשלב מוקדם. לאור מכת הפציעות, האדומים לא הצליחו להוות פקטור משמעותי במאבק האליפות, ורק במחזור האחרון הם הצליחו להבטיח את המקום בליגת האלופות. ההיעדרות של ואן דייק ללא ספק הייתה המשמעותית ביותר בחוליית ההגנה, ועם פתיחת האימונים לקראת העונה החדשה, ייתכן ויש תקווה לקראת חזרתו של ההולנדי למגרשים.

כזכור, הבלם ההולנדי קרע את הרצועה הצולבת בדרבי נגד אברטון באוקטובר, ומאמנו יורגן קלופ שיגר מסר אופטימי לגבי המצב שלו ושל חבריו להגנה: "ואן דייק וגומז לא יערכו אימונים כפולים בימים הראשונים שלהם עם הקבוצה. יהיה להם אימון שני, אך הוא יתקיים עם צוות השיקום ויכלול פיזיותרפיה. הם נראים מאוד טוב, אני לא יודע מתי הם בדיוק נעשה את הצעד הבא אבל זה יקרה בארבעת השבועות הקרובים".

לגבי מאטיפ, המנג'ר הגרמני טען כי הוא "הכי קרוב לחזרה לאימונים סדירים. לאחר מכן נראה מתי הוא יהיה מוכן לשחק". כזכור, מגן הקבוצה, טרנט אלכסנדר ארנולד, נפצע בהכנות של אנגליה ליורו 2020 והוא נאלץ לפספס את הטורניר: "הפציעה בשל טרנט הייתה רצינית אך לא מאוד משמעותית", אמר קלופ, "הוא קרוב לחזרה, אך בשבוע הקרוב הוא יש לו תכנית מיוחדת. בינתיים מדי פעם הוא נמצא עם הקבוצה ומדי פעם הוא לבדו".

טרנט אלכסנדר ארנולד אחרי הפציעה שהשביתה אותו מהיורו | Peter Powell – Pool/Getty Images

ליברפול תחל את עונת הפרמיירליג בעוד כחודש, כאשר היא תתארח אצל העולה החדשה, נוריץ', ב-14 לאוגוסט. שבוע לאחר מכן היא תארח את ברנלי למשחק הבית הראשון של העונה, ובמחזור השלישי היא תפגוש לקרב ענקיות בביתה את אלופת אירופה, צ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי