דיווחים: סיטי תמכור את סטרלינג ומאחרז כדי לרכוש את קיין וגריליש

ריאד מאחרז וראחים סטרלינג | Peter Powell - Pool/Getty Images

"האתלטיק" ו-"טלגרף" דיווחו שאלופת אנגליה מתכננת למכור שחקנים בכ-100 מיליון ליש"ט הקיץ, במטרה שתוכל להשקיע בצירופם של שני הכוכבים. מאמן טוטנהאם החדש הצהיר: "סומכים על הארי"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי שמה לעצמה מטרה למכור הקיץ השחקנים בכ-100 מיליון ליש"ט ובכך לאפשר את רכישתם של הארי קיין וג'ק גריליש ביחד. מדובר בפרסומים שעלו במהלך היום (שישי) ב"טלגרף" וגם ב"האתלטיק", הנחשבים למקורות אמינים.

מספר שעות לאחר מכן, נראה שאלופת אנגליה אכן בכיוון: הערב היא השלימה את מכירתו של לוקאס אנמצ'ה לוולפסבורג תמורת כ-15 מיליון יורו והמשמעות היא שסיטי כבר מכרה הקיץ שחקנים בכמעט 40 מיליון, בנוסף לאנחליניו שעבר ללייפציג ולג'ק האריסון שימשיך בלידס יונייטד ומעתה לא כמושאל.

לפי הפרסום באתר "האתלטיק", הכוונה של פפ גווארדיולה היא לנסות למכור הקיץ גם את ראחים סטרלינג וגם את ריאד מאחרז – ללא צל של ספק שניים מכוכביו הגדולים – וכך לפנות כ-200 מיליון ליש"ט עבור רכישת הארי קיין מטוטנהאם וג'ק גריליש מאסטון וילה. עבור קיין טוטנהאם תדרוש כ-150 מיליון ליש"ט ככל הנראה, אך גם גריליש אמור לעלות קרוב ל-100 מיליון במקרה הטוב.

בטוטנהאם, למרות זאת, מאמינים שקיין יישאר והיום דיבר על כך המאמן החדש נונו אספיריטו סנטו שהגיע מוולבס: "אני מאחל להארי להתאושש מהר מהיורו, לנוח כמו שצריך וכשהוא יחזור אלינו שירגיש מחויבות ואת הביחד של כולנו. כולנו סומכים על הארי, הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם ואנחנו נדבר כשהוא יסיים להתאושש ולנוח, זה מה שהכי חשוב כרגע שהוא יעשה".

הארי קיין וג'ק גריליש | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי