"היה אוכל במקדונלד'ס בדרך למשחקים": סיפורו ההזוי של אקס מנצ'סטר יונייטד

אנדרסון | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

סיפורו המדהים של אנדרסון, מהכישרונות המבוזבזים של השדים האדומים, נחשף באוטוביוגרפיה של רפאל: "אם לא האהבה להמבורגרים, היה הופך לאחד הטובים בעולם. הוא היה צורח כשהיינו עוברים ליד מקדונלד'ס"

(גודל טקסט)

כאשר הצטרף למנצ'סטר יונייטד מפורטו בשנת 2007, אנדרסון הברזילאי נחשב לאחד הכשרונות המפתיעים בעולם. ההתחלה הייתה לא רעה בכלל עבור הקשר שעלה ליונייטד 28 מיליון פאונד: הברזילאי עלה כמחליף בגמר ליגת האלופות בו זכו השדים האדומים ב-2008, ופתח ב-11 שנה לאחר מכן בהפסד לברצלונה באותו המעמד. מאז הדברים החלו להתדרדר עבורו, ו-2014 הוא חזר למולדתו. חברו לקבוצה דאז ובן ארצו, רפאל דה סילבה, חשף כמה סיפורים מרתקים מתקופתו באנגליה שממחישה עד כמה מדובר בכישרון מבוזבז.

"היינו נוסעים למשחקים, עוברים ליד המסעדות, ואז הוא היה קופץ וצורח 'מקדונלד'ס, מקדונלד'ס", סיפר המגן הימני, שמפרסם בימים אלה אוטוביוגרפיה יחד אם אחיו התאום פאביו דה סילבה, שגם כן שיחק במנצ'סטר יונייטד, "הוא היה משוגע אבל אני אוהב אותו. תן לו כדור והוא ישחק בחופשיות. לפעמים, אם הוא היה ברצף של משחקים טובים, הוא היה יכול לשחק ברמה של כל אחד אחר בליגה. הוא סבל מהרבה פציעות ואז בעיות האכילה שלו התחילו להשפיע עליו".

"זה לא מקרי שהוא היה בכושר הכי טוב כאשר הוא שיחק הרבה מכיוון שאז הוא לא היה יכול לאכול כל כך הרבה. אם הוא היה מקצוען, ואם לא האהבה שלו להמבורגרים, הוא היה יכול להיות הכי טוב בעולם. אני פשוט לא יודע אם הוא אי פעם לקח משהו ברצינות. הוא אהב את החיים".

כאמור, אנדרסון בן ה-33 שיחק בעיקר במולדתו מאז שעזב את אנגליה. לאחר קדנציות באינטרנסיונל וקוריטיבה המקומיות, הוא הצטרף בשנת 2018 לאדנה דמירספור מהליגה השנייה בטורקיה. הברזילאי הודיע על פרישה מכדורגל בעונה שעברה, ומאז הוא משמש כעוזר מאמן בקבוצה הטורקית שעלתה השנה לליגה הבכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי