אנגליה בהלם: סיגורדסון נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטין

אברטון | Richard Heathcote/Getty Images

דיווחים: קשר נבחרת איסלנד ואברטון נעצר על ידי משטרת מנצ'סטר והושעה על ידי קבוצתו: "חדר ההלבשה בהלם. הוא ירד למחתרת", "חשוד בעבירות חמורות", נכתב בממלכה. המועדון סירב לחשוף את זהות העצור

(גודל טקסט)

סערה באנגליה. אמש (שני) פורסם ששחקן פרמיירליג בן 31 נעצר באזור מנצ'סטר בחשד לביצוע עבירות מין בקטין. המשטרה פשטה על ביתו ביום שישי האחרון והכדורגלן, שהינו גבר נשוי על פי ה"דיילי מייל", עבר תשאול לפני ששוחרר בערבות. לאחר מכן נודע כי הקבוצה בה הוא משחק היא אברטון, שהשעתה אותו עד הודעה חדשה ופרסמה הודעה רשמית בנושא: "המועדון מאשר שהשעה שחקן מהקבוצה הבוגרת בעקבות חקירה משטרתית. המועדון ימשיך לתמוך ברשויות החוק ככל שיידרש ולא יגיב לפרשה בשלב זה".

לאחר מספר שעות גם החלו פרסומים באיסלנד ולפיהם מדובר בקשר הנבחרת, גילפי סיגורדסון. אברטון מסרבת לאשר את זהות החשוד שנעצר, אולם אשתו מחקה את עמוד האינסטגרם, מה שמרמז על כך שזה אכן הוא (בנוסף לדיווח באיסלנד, כמובן). החקירה צפויה להימשך בימים הקרובים והיא מנוהלת על ידי "היחידה לאירועים מרכזיים של משטרת מנצ'סטר רבתי" – כך נכתב בתקשורת הבריטית שאף ציינה מדובר בשחקן בכיר באברטון. "השוטרים החרימו לא מעט חפצים. הוא נחקר בנוגע לעבירות חמורות מאוד", צוין בדיווח של ה"סאן"

עוד נכתב ב"סאן" כי בביתו של השחקן לא זוהתה פעילות לאחר שחרורו של השחקן בערבות, בליל יום שישי. סוכנו של הכדורגלן סירב להגיב לפרסום. מקור של גוף התקשורת האנגלי הוסיף: "זה הכניס את חדר ההלבשה להלם. כולם מקווים שהאישומים אינם נכונים. השחקן ירד למחתרת".

ההודעה הרשמית של אברטון | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי