ג'יידון סאנצ'ו הוצג במנצ'סטר יונייטד: "זו הגשמת חלום"

ג'יידון סאנצ'ו | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

הקשר השלים את מעברו מדורטמונד, חתם לחמש שנים וישתכר כ-15 מיליון יורו לעונה: "ידעתי שאחזור לאנגליה, לא יכול לחכות לשחק בפרמיירליג". סולשיאר שיבח: "שחקן שמתאים למסורת של המועדון". מה יהיה מספר חולצתו?

(גודל טקסט)

עוד במהלך יורו 2020 הודיעו מנצ'סטר יונייטד ובורוסיה דורטמונד על סיכום ביניהן למכירת ג'יידון סאנצ'ו תמורת כ-85 מיליון יורו, אלא שהקשר בן ה-21 היה בעיצומם של משחקי אליפות אירופה ולא יכול היה להשלים את המעבר. היום (שישי) הוא הגיע למנצ'סטר, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לחמש השנים הבאות עם אופציה לעונה נוספת, במהלכן ישתכר כ-290 אלף יורו בשבוע – משמע כ-15 מיליון יורו בכל עונה. ולמי שתהה, סאנצ'ו בחר את חולצה מספר 25.

סאנצ'ו, כידוע, נרכש כבר בגיל 14 על ידי מנצ'סטר סיטי ואותה הוא עזב לטובת דורטמונד לפני שש שנים, בשביל לשוב כעת לממלכה ולשחק עבור היריבה העירונית של האלופה המכהנת, מנצ'סטר יונייטד. "לעולם אהיה אסיר תודה לבורוסיה דורטמונד על ההזדמנות לשחק בקבוצה, אבל תמיד ידעתי שיום אחד אחזור לאנגליה. ההזדמנות הגיעה כעת בזכות מנצ'סטר יונייטד, שהגשימה לי חלום. אני כבר לא יכול לחכות לשחק בפרמיירליג ואני מאוד נרגש להצטרף לסגל צעיר ומבטיח. אני יודע שביחד נוכל להצליח ולספק לאוהדים את אשר מגיע להם. מצפה כבר להתחיל לעבוד עם המנג'ר כדי להתקדם ולהשתפר".

המנג'ר החדש של סאנצ'ו, אולה גונאר סולשיאר, הוסיף: "ג'יידון מהווה את סוג השחקן שרציתי לצרף, שחקן התקפה שמתאים מאוד למסורת של מנצ'סטר יונייטד. הוא יהיה חלק משמעותי מאוד מהסגל שלנו בשנים הבאות ואנחנו מצפים לראות אותו פורח. כמות השערים שכבש ובישל מדברת בעד עצמה והוא גם יוסיף לנו מהירות, כישרון ויצירתיות. באולד טראפורד הוא יוכל לשחק ברמה הגבוהה ביותר ולהראות את הכישרון הגדול ואת היכולות שלו".

סאנצ'ו בארבע עונות בבורוסיה דורטמונד הבקיע 50 שערים ובישל 64 והציפיות ממנו גבוהות במיוחד, בוודאי אחרי שלא זכה כמעט להזדמנויות להוכיח את יכולותיו ביורו האחרון, בו אנגליה נכנעה לאיטליה בתום דו קרב פנדלים בגמר – בו הוא אחד משלושת שחקני אנגליה שכשלו להכניע את ג'אנלואיג'י דונארומה.

בפוסט שפרסם באינסטגרם שעה קלה לאחר הכרזת מנצ'סטר יונייטד על מעברו, נפרד מדורטמונד וכתב הין השא: "אני מודה לכם. זו הודעה קשה עבורי. דורטמונד הימרה עליי כשהייתי בן 17 בלבד, שחקן ללא ניסיון והיא עדיין האמינה בי. מהרגע הראשון ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה והרגשתי בבית. אתגעגע אליכם מאוד – זה מועדון שהגשים את חלומו של ילד קטן והפך אותי למה שאני היום. אני חייב המון למועדון המדהים הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי