מאמינים בו: אולה גונאר סולשיאר האריך חוזה במנצ'סטר יונייטד עד 2024

אולה גונאר סולשיאר | NICK POTTS/POOL/AFP via Getty Images

מאמן השדים האדומים יישאר באולד טראפורד בשלוש העונות הקרובות, על אף שטרם הוביל את הקבוצה לתואר. הנורבגי אמר לאחר החתימה: "זה מועדון שרוצה לזכות בתארים הכי גדולים שיש, נמשיך להשתפר בשנים הקרובות"

(גודל טקסט)

עוד לפני שעונת 2021/22 יצאה לדרך, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שבת) כי האריכה את חוזהו של מאמן הקבוצה אולה גונאר סולשיאר, עד 2024.

המאמן הנורבגי, ששיחק במדי השדים האדומים בין 1996 ל-2007, התמנה למאמן הקבוצה במהלך עונת 2018/19, אז החליף על הקווים באולד טראפורד את ז'וזה מוריניו שפוטר. במהלך שתי עונות וחצי בקבוצה, סולשיאר לא הצליח להוביל את קבוצתו לתואר, אך בעונה שעברה האדומים סיימו במקום השני בליגה והפסידו בגמר הליגה האירופית לוויאריאל אחרי דו קרב פנדלים.

הנורבגי אמר לאחר החתימה: "כולם יודעים על הרגשות שיש לי למועדון הזה, ואני מאושר לחתום על החוזה החדש. אלה ימים מרגשים עבור מנצ'סטר יונייטד, בנינו סגל עם איזון טוב בין שחקנים צעירים ומנוסים, שרעבים להצלחה. כולנו מצפים לעשות את הצעד הבא במסע. מנצ'סטר יונייטד רוצה לזכות בתארים הכי גדולים שיש, לזה כולנו שואפים. השתפרנו על המגרש ומחוצה לו, ונמשיך לעשות זאת בעונות הקרובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי