מסתמן: גריליש יעבור לסיטי תמורת 100 מיליון ליש"ט, קיין יישאר בטוטנהאם

ג'ק גריליש | Malcolm Couzens/Getty Images

דיווח ב"הטלגרף": אלופת הגישה הצעה רשמית עבור קשר אסטון וילה, שספק אם תעמוד בדרכו. עוד נטען כי פפ גווארדיולה ככל הנראה לא יוכל לרכוש גם את החלוץ

(גודל טקסט)

ג'ק גריליש בדרך למנצ'סטר סיטי. בשבועות האחרונים נכתב לא פעם בתקשורת האנגלית על כך שהאלופה צפויה להגיש הצעה עבור קשר אסטון וילה ונבחרת אנגליה, שמנג'ר הסיטיזנס פפ גווארדיולה הודה במספר הזדמנויות שונות על הערצתו אליו, ואם להסתמך על "הטלגרף", הבוקר (שישי) זה קרה.

אסטון וילה הגישה לגריליש בן ה-25 הצעה להאריך את חוזהו שיסתיים רק בקיץ 2025, אלא שהוא הבהיר כי הוא משהה את ההחלטה. גריליש כנראה ידע למה, כי אחרי שפורסם שמנצ'סטר סיטי ניהלה שיחות ישירות איתו ועם סוכנו וסביר להניח שהוא כבר סיכם את תנאיו בשורותיה, כעת מתברר שסיטי הגישה הצעה רשמית.

מלכתחילה בברמינגהאם טענו שגריליש לא ישוחרר אלא אם יוצע עבורו סכום בגובה 100 מיליון ליש"ט, כך שנראה כי דרכו של הקשר למנצ'סטר סיטי סלולה. וילה כבר צירפה הקיץ את הקשר אמיליאנו בואנדיה מנוריץ' וביממה האחרונה פורסם כי החלה בניסיון לרכוש גם את לאון ביילי, הכוכב הג'מייקני של באייר לברקוזן.

יש לציין שאם וכאשר גריליש אכן יירכש תמורת 100 מיליון ליש"ט, סביר שסיטי תרד מהאפשרות לרכוש את הארי קיין הקיץ. כידוע, בטוטנהאם מסרבים למכור את החלוץ וגם אם יתעקש לעזוב בכל מחיר, לא ישוחרר בפחות מ-150 מיליון ליש"ט על פי ההערכות.

קיין וגריליש. רק אחד מהם יצטרף לסיטי, כנראה | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי