דיווח: הארי קיין הבריז מאימון טוטנהאם על רקע רצונו לעזוב

הארי קיין | Clive Rose/Getty Images

ב"סקיי" פורסם כי החלוץ לא הצטרף לקדם העונה של הספרס כפי שהיה מתוכנן, בגלל שהבעלים דניאל לוי לא מכבד "הסכם ג'נטלמני" שלפיו היה אמור לאפשר לכוכב לעבור. מנצ'סטר סיטי ממתינה להתפתחויות

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הארי קיין נחוש לעזוב את טוטנהאם. החלוץ בן ה-28 היה אמור להצטרף היום (שני) לקדם העונה של הספרס אחרי שזכה לחופשה מעט יותר ארוכה בעקבות ההגעה של נבחרת אנגליה לגמר יורו 2020, אלא שב"סקיי" דווח כי הוא החליט שלא להופיע לאימון וזאת בעקבות רצונו לעבור לקבוצה אחרת.

באנגליה נכתב כי מנצ'סטר סיטי הציעה 100 מיליון פאונד עבור קפטן נבחרת אנגליה בסוף חודש יוני האחרון, אולם טוטנהאם הציבה תג מחיר של 120 מיליון ונראה שהמהלך עזר לבלום את המאמצים של התכולים לצרף את קיין, בהתחשב בעובדה שג'ק גריליש מתקרב לאלופת אנגליה בעסקה שמוערכת בסכום דומה.

קיין מאוכזב מכך שהבעלים דניאל לוי לא מכבד את "ההסכם הג'נטלמני" ביניהם, לפיו המועדון הלונדוני היה אמור לאפשר לחלוץ לעזוב בקיץ הנוכחי. לוי אמר לאחרונה כי הוא מבין את התסכול שהשחקן חש, אך הוא מאמין שיהיה קשה להוציא עסקה לפועל. כעת, נראה שהכוכב מכריז מלחמה ומנסה לכפות את מעברו לקבוצה של פפ גווארדיולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי