גריליש הוצג במנצ'סטר סיטי: "כשעזבתי את אסטון וילה ירדו לי דמעות, כמו מסי"

ג'ק גריליש | Lindsey Parnaby / AFP) (Photo by LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

השחקן היקר בתולדות הפרמיירליג התייחס לעזיבת מועדון נעוריו ("הגיע הזמן להמשיך הלאה"), לקבוצתו החדשה ("לא יכולתי לסרב לשחק עם דה בריינה ועבור המאמן הטוב בעולם") וסכום ההעברה ("ממלא אותי בביטחון")

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

לאחר שחתם באופן רשמי על חוזהו והפך לשחקן היקר ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי, הוצג הערב (שני) ג'ק גריליש באופן רשמי במנצ'סטר סיטי. הקשר בן ה-26 שנרכש ב-100 מיליון פאונד מאסטון וילה וחתם לשש שנים באלופת אנגליה התייחס למעבר במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר שהוצג במדי הקבוצה לעיני הקהל הביתי של הסיטיזנס.

גריליש, שקיבל את הספרה 10, התייחס להצטרפות שלו למנצ'סטר סיטי: "זו הצעה שהרגשתי שאני לא יכול לסרב לה. לשחק בליגת האלופות לצד שחקנים כמו קווין דה בריינה, אותו אני מעריץ במשך שנים, ולשחק עבור המאמן הטוב בעולם – לא יכולתי להגיד לא".

השאיפות: "הגעתי לסיטי כדי לזכות בכמה תארים שאוכל, אחרי שסיימתי כסגן בכמה מקרים. יש לי חלומות גם בנוגע לנבחרת ולמונדיאל הקרוב".

ג'ק גריליש | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

סכום ההעברה הגדול ששולם עליו: "האסימון עדיין לא נפל לי לגמרי. זה משמעותי מאוד עבורי שמנצ'סטר סיטי היו מוכנים לשלם עליי סכום כה גדול. זה ממלא אותי בביטחון. אני לא מרגיש שיש עליי לחץ בגלל תג המחיר, אני אפילו אוהב את זה. זה רק מראה עד כמה המאמן מעריך אותי. עכשיו אני רק מקווה שאוכל לגמול למועדון על האמון".

עזבית אסטון וילה, מועדון נעוריו: "זה הרגיש עבורי כאילו הגיע הזמן להמשיך הלאה. תמיד רציתי לשחק בליגת האלופות, ולא הצלחתי להשיג את זה בווילה. כולם ראו איך מסי עזב את ברצלונה – כך זה גם הרגיש גם עבורי. שוחחתי עם הצוות ועם השחקנים וירדו לי גם דמעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי