אחרי הפציעה הקשה: ואן דייק האריך חוזה בליברפול עד 2025

וירג'יל ואן דייק | Jan Kruger/Getty Images

הבלם ששיחק רק בחמישה משחקי ליגה אשתקד זכר לפציעה הקשה שספג בדרבי, האריך בשנתיים את חוזהו המקורי. צפוי לפתוח מול נוריץ' במחזור פתיחת הפרמיירליג (שבת, 19:30 בספורט1)

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

וירג'יל ואן דייק הספיק לשחק רק חמישה משחקי ליגה בעונה החולפת, עד שחווה פציעה קשה בדרבי במסגרת הליגה מול אברטון באוקטובר. היום (שישי) הבלם הנפלא של ליברפול זכה לאמון והאריך את חוזהו בקבוצה עד 2025. חוזהו המקורי של ואן דייק היה בתוקף עד 2023, אך במועדון לא לקחו שום סיכון שיעזוב והחליטו להאריך אותו למרות שהוא רק עכשיו חוזר מהפציעה ומנסה לחזור לכושר.

הבלם ההולנדי קיבל דקות במשחקי ההכנה של הקבוצה אחרי שהחמיץ כאמור כמעט את כל העונה שעברה וגם את יורו 2020 והוא מתוכנן לפתוח מחר בהרכב במשחק פתיחת העונה בחוץ מול נוריץ' (שבת, 19:30, ישיר בספורט1). מאז שהצטרף לליברפול בינואר 2018 בסכום שיא מסאות'המפטון, ואן דייק ביסס את עצמו כאחד הבלמים הטובים בליגה והיה בורג מרכזי באליפות בעונת 2019/20.

הפציעה של ואן דייק בתחילת העונה הקודמת, יחד עם פציעות של שחקני הגנה נוספים כמו ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ, פגעה קשות בקבוצה של יורגן קלופ, שאיבדה את תואר האליפות שלה למנצ'סטר סיטי. כזכור, ואן דייק החליט שלא לקחת חלק ביורו האחרון, זאת כדי להתרכז במאמצים שלו לחזור לכשירות מלאה במדים האדומים.

ואן דייק, לשעבר בלסטיק וסאות'המפטון, רשם 130 הופעות בכל המסגרות במדי ליברפול. הוא השחקן הרביעי שמאריך חוזה הקיץ אחרי שמוקדם יותר עשו זאת טרנט אלכסנדר ארנולד, פאביניו ואליסון השוער הברזילאי.

וירג'יל ואן דייק | ליברפול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי