יורגן קלופ תקף את האגרסיביות של ברנלי: "אם אתם אוהבים את זה, תראו היאבקות"

מאמן ליברפול יורגן קלופ | רויטרס

למרות הניצחון, מאמן ליברפול שוב ביקר את העבירות הברוטליות של שחקני האורחת והזהיר את ראשי הליגה: "זה לא הכדורגל שאנחנו רוצים לראות"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מאמן ליברפול יורגן קלופ זעם על השיפוט הערב (שבת) בניצחון קבוצתו 0:2 על ברנלי, והזהיר שהפרמיירליג עלולה להפוך ל"רסלינג" (היאבקות) אם הליגה לא תפקח על השופטים ותגן על השחקנים על מנת לשמור עליהם ועל שטף המשחק. ברנלי לא ספגה ולו כרטיס צהוב אחד במשחק מול ליברפול, ונהנתה מרחמיו של השופט מייק דין למרות הגישה הפיזית והקשוחה של שחקניו של שון דייץ'.

"אנחנו תמיד צריכים להיות מוכנים לקרב, אבל היום היה ממש קשוח", אמר קלופ בסיום, "ראיתם את התיקולים האלה של בארנס, ווס, בראונהיל… אני לא בטוח שאנחנו הולכים לכיוון הנכון עם ההחלטות האלה. זה לא הכדורגל שאנחנו רוצים לראות. אנחנו רוצים להימנע מהדברים האלה… זה התחיל לפני 10 שנים, כששינינו חוקים כדי להגן על שחקנים על הדשא. אנחנו רוצים שהמשחק יזרום, אבל יש מצבים שבהם חייבת להישרק עבירה.

"כבר אין יותר עבירות? אני לא בטוח. אני בעד שההחלטות יהיו לטובת ההתקפה במצבים כמו אופסייד, אבל חייבים לשמור על השחקנים. אי אפשר להכחיש את זה. אם אתם אוהבים את הדברים האלה, תראו היאבקות". קלופ פירט כמה עבירות, ואמר: "אני לא הייתי מרשה את זה". יש לציין שגם בשנה שעברה קלופ ביקר את הסגנון של שחקני ברנלי, ואף התעמת עם מאמן הקבוצה.

מוחמד סלאח עם הארווי אליוט שחקני ליברפול
העיקר הניצחון. ליברפול | רויטרס

עם זאת, הפרשן פיטר קראוץ' טען בסיום: "אני לא מסכים עם קלופ. לא ראיתי משהו. אם ברנלי באה לפה ומשחקת מול ליברפול כמוה, היא סופגת 5-4 שערים… כשאתה קבוצה עם נחיתות טכנית, אתה צריך לעשות דברים אחרת כדי להוציא שחקנים מאיזון. בגלל זה אנחנו אוהבים את הפרמיירליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי