הכי יפה בעיר: צ'לסי גברה 0:2 על ארסנל בדרבי, שער ללוקאקו בבכורה

שחקני צ'לסי חוגגים | רויטרס

לא כוחות: אלופת אירופה שמרה על מאזן מושלם ונקי מספיגות גם אחרי המחזור השני. רומלו לוקאקו כבש את שער הבכורה שלו (15) מבישול של ריס ג'יימס, שכבש את השני (35)

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

זה לא ממש כוחות. צ'לסי ניצחה הערב (ראשון) 0:2 קליל מאוד את ארסנל, במסגרת המחזור השני בפרמיירליג. אמנם התוצאה היא רק 0:2, אבל בפועל זה היה משחק שנגמר מוקדם מאוד והבליט פערי רמות אדירים בין שתי הקבוצות. רומלו לוקאקו כבש את שער הבכורה שלו אי פעם בצ'לסי כבר בהופעת הבכורה שלו מאז שנרכש תמורת 115 מיליון יורו מאינטר. זה קרה בדקה ה-15 אחרי בישול של ריס ג'יימס, שחגג ועשה את כל מה שהוא רוצה באגף ימין. ג'יימס כבש בעצמו את השני בדקה ה-35 וקבע 0:2, שהפך את המשחק לגארבג' טיים אחד ארוך כשרק ברנד לנו מונע מזה להפוך לתבוסה גדולה מבחינת ארסנל החלשה.

צ'לסי, שעדיין לא ספגה העונה בליגה, נראית כמו קבוצה אחרת כשיש לה את רומלו לוקאקו בחוד. הבלוז, שהשתפרו פלאים עם מינויו של תומאס טוכל בינואר וגם זכו בליגת האלופות, יכולים בהחלט לקרוא תיגר על תואר האליפות העונה. אם צ'לסי יכולה, אז מה נגיד על ארסנל? התותחנים אמנם שפכו המון כסף בחלון ההעברות ואפשר לתת להם הנחה כיוון שחסרו מספר שחקנים כמו בן ווייט ואלכסנדר לקאזט, שחיוביים לקורונה, אבל נכון לעכשיו הם נראים רע מאוד. ארסנל עם 0 נקודות אחרי שני מחזורים ובשבוע הבא מחכה להם דייט עם האלופה מנצ'סטר סיטי, שבהחלט עשויה להותיר אותה עם 0 מ-9. מיקל ארטטה, שקיבל אשראי בלתי פוסק למרות כישלון חסר תקדים בעונה שעברה וגם את האפשרות לרכוש שחקנים רבים, יכול להתחיל להרגיש כבר את הלחץ.

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי כובש לרשת ארסנל
רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי כובש לרשת ארסנל | רויטרס
פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל
שיחק חצי שעה ולא תרם כלום. אובמיאנג | רויטרס

הרכבים

ארסנל: ברנד לנו, סדריק, רוב הולדינג, פאבלו מארי, קירן טירני (נונו טבארס, 66), אלבר סמבי לוקונגה, גרניט ג'אקה, בוקאיו סאקה (פייר אמריק אובמיאנג, 61), אמיל סמית' רואו, גבריאל מרטינלי (פולארין באלוגון, 79), ניקולא פפה.

צ'לסי: אדואר מנדי, ססאר אספיליקואטה, אנדראס כריסטנסן, אנטוניו רודיגר, ריס ג'יימס, ז'ורז'יניו, מתאו קובאצ'יץ' (אנגולו קאנטה, 72), מרקוס אלונסו, מייסון מאונט (חכים זייש, 82), קאי האברץ (טימו ורנר, 90), רומלו לוקאקו.

קאי האברץ עם מרקוס אלונסו שחקני צ'לסי מברכים את רומלו לוקאקו
שער בכורה בצ'לסי. לוקאקו עם אלונסו והאברץ | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: ג'אקה הכניס לסאקה, שהוריד אל סמית' רואו והוא בעט לא רע מחוץ לרחבה, אבל זה לא היה מספיק חזק ומנדי קלט.

דקה 15: שער! הנה זה מגיע. רומלו לוקאקו כובש בבכורה המחודשת שלו. מתאו קובאצ'יץ' שלח כדור נהדר לריס גי'ימס, שנותר לבד בימין והעביר מסירת רוחב לחלוץ הבלגי, שדחק מול שער ריק פנימה את ה-0:1 של צ'לסי

דקה 16: זה שער הבכורה של לוקאקו בצ'לסי בהופעה ה-16 שלו בקבוצה. זה קרה תשע שנים ו-360 ימים אחרי שרשם את הבכורה שלו בקבוצה באוגוסט 2011.

דקה 23: ריס ג'יימס פרץ מימין ומסר למאונט למרות שלוקאקו שוב היה חופשי, האנגלי בעט ברשלנות ונבלם לקרן.

דקה 35: שער! הנה גם השני של צ'לסי. ההתקפה שלה מול ההגנה האומללה של ארסנל זה לא ממש כוחות. האברץ הצליח למסור בצורה נהדרת לאלונסו, שהמשיך לרוחב, לוקאקו השאיר למאונט, שהכניס לריס ג'יימס, ששוב נשאר לבד בימין ובעט אל החיבורים את ה-0:2 של צ'לסי

דקה 45+2: השופט שרק לסיום המחצית הראשונה והשריקה שלו לוותה בקריאות בוז מצד אוהדי ארסנל, שמוחים על התצוגה האומללה של הקבוצה.

דקה 52: סאקה בעט מרחוק, הכדור פגע באלונסו, שינה את הכיוון ומנדי זינק והצליח להדוף לקרן.

דקה 60: הזדמנות גדולה לארסנל. פאבלו מארי הוריד בנגיחה לרוב הולדינג, שנגח מחמישה מטרים החוצה.

דקה 77: לוקאקו היה קרוב מאוד לכבוש את השלישי ונגח מקרוב נגד כיוון התנועה של לנו, שבכל זאת הצליח להציל.

ריס ג'יימס שחקן צ'לסי
עושה מה שהוא רוצה באגף. ג'יימס | רויטרס
אוהדת ארסנל
גם האוהדת הזו מבינה שזה נראה רע מאוד | רויטרס
מיקל ארטטה מאמן ארסנל
עוד תצוגת נפל. ארטטה | רויטרס

המחזור נפתח עם 0:2 של ליברפול על ברנלי ופרט אליה גם ברייטון שמרה על מאזן מושלם בזכות 0:2 על ווטפורד. האלופה מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את נוריץ' ודני אינגס הציג מועמדות לשער העונה עם מספרת מושלמת במדי אסטון וילה. היום גם טוטנהאם הצטרפה למושלמות עם 0:1 על וולבס, בעוד מנצ'סטר יונייטד שמטה נקודות עם 1:1 אצל סאות'המפטון.