יונייטד השוותה את השיא של ארסנל, סולשיאר: "זה היה יכול ללכת לכל צד"

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר | אימג'בנק GettyImages, James Williamson

השדים האדומים אך רושמים כבר 27 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד לאחר ה-1:1 מול סאות'המפטון. המאמן: "היינו צריכים להבקיע יותר". וגם: השיא של פול פוגבה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד סופרת ארבע נקודות לאחר שני מחזורים בפרמיירליג, זאת לאחר ה-1:1 בינה לבין סאות'המפטון הערב (ראשון). הקבוצה של סולשיאר נקלעה לפיגור משער עצמי של פרד (30). האורחת לא הייתה במיטבה, אך הפעילה לחץ כדי להשיג את השוויון, ואכן השיגה אותו כאשר מייסון גרינווד ניצל בישול של פול פוגבה ואיזן את התוצאה.

מבחינת פוגבה, הוא רשם את הבישול החמישי שלו העונה בשני מחזורי הפתיחה באנגליה – שיא פרמיירליג חדש. בהמשך ליורו, הצרפתי רושם פתיחת העונה טובה מאוד, וגם בשדים האדומים לא הכי מרוצים מהתוצאה הערב, הם בהחלט יכולים להרגיש מעודדים מהיכולת שמגלה פוגבה.

עוד נתון חיובי מבחינת סגנית האלופה הוא שלאחר התיקו הערב היא עומדת כבר על 27 משחקי חוץ רצופים בליגה מבלי להפסיד. בכך השוותה יונייטד את שיאה של ארסנל שעשתה זאת בין אפריל 2003 לספטמבר 2004.

התגובות

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר בסיום: "זה היה משחק שיכול היה ללכת לכל צד. הם התחילו עם כמה מהלכים מוקדמים, אבל אנחנו התמודדנו היטב עם הלחץ שלהם. יכולנו והיינו צריכים להבקיע כמה שערים. כשהם הבקיעו איבדנו מעט את הראש, אבל אחרי הפסקת המחצית חזרנו לעצמנו ונראינו טוב".

מאמן סאות'המפטון ראלף האזנהוטל: "חבל שלא ניצחנו. היו לנו כמה מצבים טובים להבקעה אחרי שער השוויון שהם כבשו, אבל אני חושב שהצגנו יכולת נפלאה. שינינו לגמרי את צורת המשחק שלנו במחצית השנייה ולא ראיתי יותר מידי מצבים מצד מנצ'סטר יונייטד. מה שחשוב מבחינתנו זה שהשגנו את הנקודה הראשונה שלנו העונה, והיא בהחלט הגיעה לנו".

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד
פתיחת עונה נהדרת עד כה. פוגבה | רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר יונייטד ספגה ארבעה שערים עצמיים מול סאות'המפטון. יריבת הפרמיירליג היחידה אשר מולה ספגו השדים האדומים יותר שערים משחקניהם שלהם היא ניוקאסל.

* מייסון גרינווד בן ה-19 כבש עד כה 19 שערים בקריירה הצעירה שלו בפרמיירליג. רק שלושה שחקנים כבש יותר בליגה לפני שהגיעו לגיל 20: מייקל אואן (40), רובי פאולר (35) ו-ווין רוני (30).

* פול פוגבה הוא השחקן הראשון בפרמיירליג שרושם חמישה בישולים בשני מחזורי הפתיחה.

* מנצ'סטר יונייטד לא הפסידה ב-27 משחקי החוץ האחרונים שלה בפרמיירליג. בכך השוו השדים האדומים את השיא שקבעה ארסנל בין אפריל 2003 לספטמבר 2004.