סולשיאר מאמין שמנצ'סטר יונייטד פייבוריטית לזכות באליפות אנגליה

כריסטיאנו רונאלדו חוזר למנצ'סטר יונייטד | אתר רשמי, .

באנגליה טוענים: המאמן מאמין שעם החיזוק מהקיץ והגעתו של רונאלדו יונייטד פייבוריטית לזכייה בתואר. "יש לנו סגל טוב יותר מאשר בעונת הטרבל", אמרו לשחקניו. הוא גם יודע מי תהיה היריבה העיקרית

(גודל טקסט)

אולה גונאר סולשיאר אומנם נוהג להתבטא בצורה זהירה ולהימנע מהיסחפויות, אבל על פי דיווחים באנגליה, בשיחות פנימיות עם שחקני מנצ'סטר יונייטד מאמן הקבוצה מביע ביטחון בסגל שלו ובסיכויי הקבוצה לזכות העונה באליפות הפרמיירליג. אחרי שבעונה שעברה יונייטד סיימה שנייה במרחק 12 נקודות מהאלופה מנצ'סטר סיטי, הקיץ השדים האדומים צירפו את ג'יידון סאנצ'ו, רפאל וראן וכריסטיאנו רונאלדו.

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד
מכיר את רונאלדו היטב. סולשיאר | רויטרס

על פי "סאן", סולשיאר אמר בשיחה אישית עם הכוכבים הבכירים של מנצ'סטר יונייטד שהם טובים יותר מהסגל של הקבוצה משנת 1999… המאמן אף הביע אמונה שההחתמה של רונאלדו הופכת את יונייטד לפייבוריטית לזכייה באליפות, ושזו קבוצה חזקה יותר מזו שזכתה בטרבל לפני 22 שנה".

עוד נטען ש"סולשיאר סבור שצ'לסי – ולא מנצ'סטר סיטי או ליברפול – תהיה האיום הכי גדול על יונייטד במאבק האליפות, אחרי שצירפו שחקן בכיר כמו רונלו לוקאקו… עם זאת, הוא מאמין שכריסטיאנו רונאלדו יכול להוות את השינוי עבור יונייטד ולעזור למועדון לקטוע רצף של 9 שנים ללא אליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי