פיפ"א באיום לאנגליות: "נשעה את השחקנים הדרום אמריקאים"

גבריאל ז'סוס במדי מנצ'סטר סיטי | רויטרס

אחרי שקבוצות הפרמיירליג לא אישרו לשחקניהן להצטרף למשחקי הנבחרות, הדרום אמריקאים עשויים לספוג השעיה לחמישה ימים. מי תהיה הנפגעת העיקרית?

(גודל טקסט)

עוד לפני ששחקני נבחרת ארגנטינה מהליגה האנגלית היו במוקד הסערה במשחק מול ברזיל, המשבר בין הפרמיירליג לפיפ"א ולנבחרות הדרום אמריקאיות כבר נתן את אותותיו במהלך פגרת הנבחרות הנוכחית.

אמיליאנו מרטינס, כריסטיאן רומרו, ג'ובאני לו סלסו ואמיליאנו בואנדיה אמנם כן הצטרפו לנבחרת שלהם בפגרת הנבחרות הנוכחית, אך שחקני פרמיירליג רבים מדרום אמריקה לא קיבלו את האור הירוק מקבוצותיהם ונאלצו להישאר בממלכה במהלך הפגרה. כעת, על פי דיווחים רבים, אותן קבוצות עשויות להיענש על ידי פיפ"א בכך שהארגון ישעה את אותם שחקנים לחמישה ימים, וימנע מהם לשחק בליגה בסוף השבוע הקרוב.

טיאגו סילבה, צ'לסי
ייעדר מהמחזור הקרוב? טיאגו סילבה | רויטרס

כזכור, האנגליות לא היו מוכנות לשחרר את השחקנים שלהם לדרום אמריקה לאור העובדה כי יחויבו בבידוד עם חזרתם לממלכה. בפיפ"א לא ראו זאת בעין יפה, וייתכן כי באמצעות ענישה הם יעבירו מסר לאותן קבוצות לקראת החלונות של אוקטובר ונובמבר.

מי שצפויה להיפגע במיוחד זו ליברפול, לה יש שלושה שחקני הרכב ברזילאיים: אליסון בקר, פאביניו ורוברטו פירמינו. גם לאלופה, מנצ'סטר סיטי יש שני נציגים מהסלסאו, אדרסון וגבריאל ז'סוס, כאשר בין השמות הנוספים ניתן למצוא את טיאגו סילבה (צ'לסי), פרד (מנצ'סטר יונייטד), אדינסון קבאני (מנצ'סטר יונייטד) ורישארליסון (אברטון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי