ליברפול, צ'לסי ולידס אישרו: הברזילאים ישחקו במחזור הקרוב

טיאגו סילבה שחקן צ'לסי | רויטרס

אחרי שיחות קדחתניות, פיפ"א הסירה את עונש ההשעייה על השחקנים שנעדרו מפגרת הנבחרות. האדומים הודיעו כי אליסון ופאביניו ישחקו מול לידס, הבלוז הכריזו על שיתופו של טיאגו סילבה

(גודל טקסט)

הסכסוך בין פיפ"א לליגה האנגלית הגיע לסיומו, לפחות בינתיים. לאחר שיחות קדחתניות בין התאחדות הכדורגל העולמית להנהלת הפרמיירליג, פיפ"א החליטה להסיר את עונש ההשעייה שהטילה על השחקנים הדרום אמריקאיים שעדרו מפגרת הנבחרות האחרונה.

כזכור, ממשלת בריטניה לא החריגה את הכדורגלנים מחוקי הבידוד בחזרה ממדינות אדומות, והמשמעות היא ששחקנים שחוזרים מדרום אמריקה לממלכה צריכים לשהות בבידוד ולפספס משחקים של קבוצותיהם. לאור זאת, הקבוצות האנגליות החליטו מראש שלא לאפשר לאותם שחקנים לנסוע לדרום אמריקה. בעקבות זאת, פיפ"א החליטה להשעות את אותם שחקנים לחמישה ימים.

שחקן ליברפול, פאביניו, עם המאמן יורגן קלופ
יוכל להשתמש בברזילאים. יורגן קלופ עם פאביניו | רויטרס

אתמול, כאשר המאבק עדיין לא הגיע להכרעה, דווח באנגליה כי הקבוצות החליטו לקחת את העניינים לידיים ולשתף את השחקנים מברזיל, צ'ילה, פרגוואי ומקסיקו בכל זאת. הקבוצות הסכימו ביניהן כי אף אחת לא תתלונן על כך שיריבתה שיתפה שחקן "מושעה".

כאמור, פיפ"א החליטה לרדת מהעץ ולהסביר את עונש ההשעייה, ועל כך הודיעו באופן רשמי צ'לסי, ליברפול ולידס. משמעות ביטול העונש היא שליברפול תוכל להיעזר באליסון ופאביניו הברזילאים בלידס (רוברטו פירמינו ייעדר עקב פציעה), בעוד המארחת תוכל לשתף את ראפיניה. אדרסון וגבריאל ז'סוס יוכלו לשחק במדי האלופה מנצ'סטר סיטי בקרב המסקרן נגד לסטר, כאשר רשימת השחקנים המלאה שנמנעה מהרחקה כוללת גם את פרד (ברזיל, מנצ'סטר יונייטד), טיאגו סילבה (ברזיל, צ'לסי), ראול חימנס (מקסיקו, וולבס), מיגל אלמירון (פרגוואי, ניוקאסל) ופרנסיסקו סיירלטה (צ'ילה, ווטפורד).

בחודש הבא תתקיים פגרת נבחרות נוספות, וכל שנותר הוא לחכות ולראות האם הצדדים יגיעו לפשרה כלשהי, או שמא הדרמה שהתחוללה בשבוע האחרון תחזור על עצמה פעם נוספת.