מנצ'סטר יונייטד הודחה מגביע הליגה, ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם עלו

שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'יידון סאנצ'ו | אימג'בנק GettyImages, Alex Pantling

שלושה ימים אחרי ההפסד בליגה, ווסטהאם נקמה בשדים האדומים עם 0:1 באולד טראפורד, לאנסיני (9) הכריע. התותחנים לא התקשו בדרך ל-0:3 על ווימבלדון, הבלוז העפילו לאחר 3:4 בפנדלים על אסטון וילה

(גודל טקסט)

אחרי שליברפול ומנצ'סטר סיטי השיגו את הכרטיס לשמינית גמר גביע הליגה, שאר הקבוצות הבכירות באנגליה ניסו גם כן להבטיח את מקומן בשלב הבא. לאחר סיום המשחקים נערכה הגרלת שמינית הגמר שסידרה מספר מפגשים מסקרנים.

ווסטהאם – מנצ'סטר יונייטד 1:0

אחרי המפגש הדרמטי בין שתי הקבוצות בליגה לפני שלושה ימים, שהסתיים בעצירת פנדל של דויד דה חאה וב-1:2 של השדים האדומים, הפטישים השיגו נקמה. אולה גונאר סולשיאר הציב הרכב משני, ללא כריסטיאנו רונאלדו, פול פוגבה וברונו פרננדש (שעלה מהספסל) ושילם על כך בהדחה מהמפעל. מנואל לאנסיני הארגנטינאי הבקיע את השער היחיד בהתמודדות בדקה התשיעית, והאורחת הצליחה לשמור על היתרון עד לשריקת הסיום.

בעצם הניצחון שברה ווסטהאם רצף של 17 משחקים ללא ניצחון מול מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות, הניצחון הקודם של הפטישים מול השדים האדומים היה אי שם ב-13 במאי 2007, אז זה נגמר 0:1 בליגה.

אדי אנקטייה שחקן ארסנל חוגג עם בוקאיו סאקה וחבריו
| רויטרס

ארסנל – ווימבלדון 0:3

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, התותחנים המשיכו במגמת ההתאוששות ולא התקשו מול היריבה מהליגה השלישית. פנדל של אלכסנדר לקאזט העניק למארחת יתרון כבר בדקה ה-11, אמיל סמית' רואו (77) ואדי אנקטיה (80) סגרו סיפור עם שני שערים תוך שלוש דקות.

שחקן צ'לסי ריס ג'יימס
העלה את צ'לסי שלב כשדייק בפנדל המכריע. ריס ג'יימס | רויטרס

צ'לסי – אסטון וילה 1:1 (צ'לסי ניצחה 3:4 בפנדלים)

אלופת אירופה לא הצליחה לכבוש במהלך כל המחצית הראשונה, אך טימו ורנר הקפיץ את הקהל שהגיע לסטמפורד ברידג' עם שער יתרון בדקה ה-54. עם זאת, וילה לא אמרה נואש וקמרון ארצ'ר החזיר אותה בגדול להתמודדות עם שער שוויון שכבש בדקה ה-64. בתום 90 דקות התוצאה הייתה 1:1 ושתי הקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

בדו קרב הפנדלים החמיצו אשלי יאנג ומארוולוס נקאמבה עבור וילה, כאשר ריס ג'יימס כבש את הבעיטה המכריעה מהנקודה, וצ'לסי בשלב הבא של גביע הליגה בתום 3:4 על אסטון וילה בפנדלים.

וולבס – טוטנהאם 2:2 (2:3 לטוטנהאם בפנדלים)

נונו אספיריטו סנטו הגיע למפגש נוסף אצל האקסית, אחרי שבפתיחת העונה התרנגולים גברו 0:1 על הזאבים באצטדיון המוליניו במסגרת הליגה. גם הפעם זה החל טוב עבור הלונדונים, שעלו ליתרון בזכות שער של טאנגי אנדומבלה בדקה ה-14. כעבור תשע דקות הארי קיין הכפיל את התוצאה אחרי בישול של דלה עלי, אך המארחת לא הרימה ידיים. לאנדר דנדונקר נגח לרשת את האורחת וצימק בדקה ה-38, והקאמבק הושלם בדקה ה-58 משער של דניאל פודנסה.

שתי הקבוצות הבקיעו את שני הפנדלים הראשונים בדו קרב, אך לאחר מכן הזאבים איבדו כיוון. רובן נבש, לאנדר דנדונקר וקונור קואדי החמיצו, כך שהאורחת השיגה את הכרטיס לשלב הבא למרות החמצה של פייר אמיל הויביירג.

משחקים נוספים

ברייטון – סוונסי 0:2

מילוול – לסטר 2:0

הגרלת שמינית הגמר

צ'לסי- סאות'המפטון

ארסנל- לידס

סטוק סיטי – ברנטפורד

ווסטהאם- מנצ'סטר סיטי

לסטר- ברייטון

ברנלי – טוטנהאם

ק.פ.ר – סנדרלנד

פרסטון – ליברפול