היחידה ללא הפסד: ליברפול סיימה ב-3:3 מרתק מול ברנטפורד

דיוגו ז'וטה, ליברפול | GettyImages, Justin Setterfield

משחק נהדר בלונדון הסתיים בשוויון: פינוק העלה את העולה החדשה ליתרון (27), ז'וטה (31) וסלאח (55) הפכו. יאנלט השווה (63), ג'ונס השיב לקלופ את ההובלה עם שער נהדר (67), אך המילה האחרונה הייתה של וויסה (82), שקבע חלוקת נקודות

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונה של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי וההפסד המפתיע של מנצ'סטר יונייטד בבית לאסטון וילה, ליברפול נותרה היחידה ללא הפסד בפרמיירליג גם לאחר ה-3:3 המרתק עם ברנטפורד, אך גם היא גם יכולה להרגיש מאוכזבת שלא הגדילה את הפער בפסגה לאור המעידות של יריבותיה. עוד קודם לכן, אברטון הכניעה את נוריץ', לסטר סיימה בתיקו מול ברנלי ולידס ספגה הפסד דרמטי מול ווסטהאם.

מוחמד סלאח, ליברפול
מוחמד סלאח, ליברפול | רויטרס

ברנטפורד – ליברפול 3:3

ליברפול קיוותה לפתוח פער בפסגה לאחר המעידות של יריבותיה, ואמנם היא תסיים את המחזור לבדה בפסגה, היא יכולה להרגיש תחושת פספוס והחמצה לאור איבוד הנקודות מול העולה החדשה. כריסטופר אייר מנע ממוחמד סלאח שער מוקדם על הרחקה מהקו, ג'ואל מאטיפ סיפק ביצוע דומה בצד השני כעבור מספר דקות.

השער הראשון במשחק הגיעה בדקה ה-27, כאשר הבלם אית'ן פינוק היה במקום הנכון בזמן הנכון כדי לדחוק את הכדור לרשת. השוויון הגיע כעבור ארבע דקות אחרי נגיחה של דיוגו ז'וטה, והמהפך הושלם בדקה ה-55, כאשר מוחמד סלאח הבקיע את שערו ה-100 בליגה במדים האדומים.

הדרמה לא דעכה. ויטלי יאנלט השווה את התוצאה בדקה ה-63, וקרטיס ג'ונס השיב ליורגן קלופ את ההובלה עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה בדקה ה-67. המילה האחרונה הייתה של יואן וויסה, שנכנס כמחליף בדקה ה-78 והקפיץ מעל אליסון אחרי ארבע דקות, בשער שקבע את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק

דקה 8: מוחמד סלאח גלגל את הכדור מול שער חשוף, אך כריסטופר אייר הגיע ברגע האחרון וסיפק חילוץ מרשים מקו השער.

דקה 11: בדיוק כפי שקרה בצד השני קודם לכן, גם הפעם בלם סיפק הצלה נהדרת מהקו. בריאן אמבואמו בעט לרשת חשופה, אך ג'ואל מאטיפ, שבתחילה היה נראה כי הוא נותן לכדור להיכנס, הרחיק את הכדור ברגע האחרון.

דקה 27: גול! נגיעה קטנה של איוון טוני אחרי מסירת הרוחב של סרג'י קאנוס הובילה את הכדור לאית'ן פינוק, שחיכה בפינה הרחוקה ודחק את הכדור לרשת של ליברפול. 0:1 לברנטפורד.

אית'ן פינוק, ברנטפורד
שער היתרון שלו החזיק מעמד ארבע דקות. אית'ן פינוק | אימג'בנק GettyImages, Clive Rose

דקה 31: גול! הגבהה מדויקת של ג'ורדן הנדרסון לרחבה מצאה את דיוגו ז'וטה, שלא התקשה מטווח קצר ונגח לפינה הקרובה את שער השוויון. ליברפול שבה ל-1:1.

דקה 39: הבעיטה של קרטיס ג'ונס מחוץ לרחבה פגעה בקורה, דיוגו ז'וטה היה צריך להשלים צמד כשעט על הריבאונד אך רשם החמצה גדולה כשהבעיטה שלו נהדפה על ידי השוער דויד ראיה.

דיוגו ז'וטה, אנדי רוברטסון, ליברפול
דיוגו ז'וטה, אנדי רוברטסון, ליברפול | GettyImages, Clive Rose

דקה 55: גול! פאביניו שלח כדור עומק למוחמד סלאח, שהשתלט על הכדור והכניע עם בנגיעה עדינה את שוער המארחת. 1:2 לליברפול.

דקה 63: גול! פונטוס יאנסון זעזע את המשקוף של אליסון, אך למזלו ויטלי יאנלט נגח את הריבאונד לרשת. ברנטפורד חוזרת ל-2:2.

מוחמד סלאח, פאביניו, ליברפול
מוחמד סלאח, פאביניו, ליברפול | אימג'בנק GettyImages, Clive Rose

דקה 67: גול! בעיטה אדירה של קרטיס ג'ונס מחוץ לרחבה פגעה בכריסטופר אייר והלכה לרשת של המארחת. 2:3 לליברפול.

קרטיס ג'ונס, ליברפול
שער נהדר מחוץ לרחבה. קרטיס ג'ונס | אימג'בנק GettyImages, Clive Rose

דקה 82: יואן וויסה, שעלה לכר הדשא ארבע דקות קודם לכן, השתלט על הכדור אחרי ערבובייה ברחבה והקפיץ באלגנטיות מעל אליסון. ברנטפורד משווה ל-3:3.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי אחרי שער עצמי
כבש שלושה שערים, אך אחד לכיוון הלא נכון. ורדי | רויטרס

לסטר סיטי – ברנלי 2:2

בדיוק כפי שקרה לערן זהבי, גם ג'יימי ורדי הבקיע הערב לשני השערים וכמעט עלה ללסטר בהפסד, אלא שלקראת הסיום הוא השלים צמד וחילץ נקודה עבור השועלים, כשהוא מותיר את ברנלי ללא ניצחונות העונה. חלוץ לסטר כבש לשערו הוא בדקה ה-12 והעלה את האורחת ליתרון. בדקה ה-37 הוא הצליח לכפר על כך כשאיזן את התוצאה באופן זמני, אך כעבור שלוש דקות בלבד מקסוול קורנט הבקיע את השני של ברנלי. בדקה ה-85, ורדי כבש את שערו השני וחתם את תוצאת הסיום.

אברטון – נוריץ' 0:2

אחרי התבוסה לאסטון וילה במחזור הקודם וההדחה בפנדלים מול ק.פ.ר בגביע הליגה, קבוצתו של רפא בניטס התאוששה וצברה שלוש נקודות שהשאירו אותה קרובה לצמרת וזאת על אף ההיעדרויות של רישרליסון ודומיניק קלברט-לואין. העולה החדשה נותרה ללא ניצחון ושקועה במקום האחרון עם 0 נקודות. אנדרוס טאונסנד הבקיע בפנדל את השער הראשון של אברטון (29) ועבדולאי דוקורה הכפיל (77).

אנדרוס טאונסנד שחקן אברטון חוגג שער
אברטון התאוששה. אנדרוס טאונסנד חוגג | רויטרס

לידס – ווסטהאם 2:1

מרסלו ביילסה ושחקניו קיוו לרשום ניצחון בכורה בליגה העונה, אך שמטו יתרון ויצאו עם הפסדם השלישי שהמשיך את פתיחת העונה המאכזבת. מנגד, הפטישים קטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. ראפיניה העלה את לידס ליתרון (19) ושער של תומאש סוצ'ק נפסל בצד של ווסטהאם (53), אבל ג'וניור פירפו סידר לאורחת את השוויון כשכבש שער עצמי (67) ומיקאיל אנטוניו הכריע על סף שריקת הסיום (90).

משחק נוסף

ווטפורד – ניוקאסל 1:1
כבש לניוקאסל: שון לונגסטף (23). לווטפורד: איסמעילה סאר (72).

מוקדם יותר:

צ'לסי – מנצ'סטר סיטי 1:0
מנצ'סטר יונייטד – אסטון וילה 1:0

בראשון:

סאות'המפטון – וולבס (16:00, ספורט1)
ארסנל – טוטנהאם (18:30, ספורט1)

בשני:

קריסטל פאלאס – ברייטון (22:00, ספורט4)