זכה בתואר מאמן חודש אוגוסט בפרמיירליג, כעת הוא בסכנת פיטורים

נונו אספיריטו סנטו, מאמן טוטנהאם | אימג'בנק GettyImages, Clive Rose

נונו אספיריטו סנטו וטוטנהאם החלו את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים והיו בפסגה, אבל על פי סוכנויות ההימורים ההפסד לארסנל בדרבי פגע במעמדו

(גודל טקסט)

טוטנהאם הייתה בפסגת הפרמיירליג בסוף חודש אוגוסט בזכות ניצחונות בכל שלושת משחקי הפתיחה – כולן בתוצאה 0:1, כולל על האלופה מנצ'סטר סיטי. מי היה מאמין שהתרנגולים, שכבר פנטזו על חזרה לקרבות צמרת, יקבלו מיד אחר כך שלוש שלישיות רצופות, מקריסטל פאלאס, מצ'לסי ואתמול (ראשון) בדרבי נגד ארסנל.

זה לא רק שטוטנהאם הובכה ב-3:1 בדרבי של צפון לונדון, אלא שארסנל רמסה אותה ועלתה ל-0:3 מטורף תוך 34 דקות בלבד. וכך, המאמן נונו אספיריטו סנטו, זוכה מאמן החודש בפרמיירליג באוגוסט, מדורג שלישי מבין כל מאמני הליגה כמי שעשוי להיות המאמן הראשון העונה בליגה הבכירה באנגליה שיסיים את דרכו.

רק ב-10 בספטמבר זכה אקס וולבס בתואר מאמן החודש בזכות פתיחת העונה עם טוטנהאם, שאפילו חסרה את הארי קיין (שטרם כבש העונה) בשני מחזורי הפתיחה, אבל כעת, לפ סוכנויות ההימורים בממלכה, יש רק שני מאמנים שסיכוייהם לקבל הודעת פיטורים בקרוב גבוהים יותר – סטיב ברוס מניוקאסל ודניאל פארקה מנוריץ'. לפני הדרבי המשפיל נגד ארסנל, אפילו לא היה יחס על כך שנונו יפוטר העונה.