ג'רארד ורוג'רס מועמדים לניוקאסל: "רוצים להיות כמו פריז וסיטי"

אמנדה סטאבליי הבעלים של ניוקאסל | רויטרס

האוהדים חגגו ברחובות את עסקת הרכישה והבעלים החדשים אמנדה סטאבליי מכוונת גבוה: "רוצים לזכות בתארים". סטיב ברוס יפוטר, מאמן ריינג'רס עשוי להחליפו

(גודל טקסט)

אין אוהד ניוקאסל שלא מתרפק על ימי אלן שירר ודויד ז'ינולה ואחרי 14 שנים של תסכול ובעיקר אכזבות עם מייק אשלי, ה"מגפאייז" יכולים שוב לחלום בגדול. זאת לאחר שהקבוצה נרכשה על ידי קבוצת השקעות סעודית תמורת מעל 300 מיליון יורו. כעת נשאלת השאלה, עד כמה שאפתני הפרויקט החדש שיתחיל במועדון? לפי הבעלים החדשים אמנדה סטאבליי, השאיפות הן גבוהות. גבוהות מאוד ולא רק בזירה המקומית.

אוהדי ניוקאסל
יחזרו לצמרת אחרי שנים של בינוניות? אוהדי ניוקאסל חוגגים את העסקה | רויטרס

סטאבליי, נציגת חברת ההשקעות הסעודית, כבר פגשה את האוהדים בסט ג'יימסס פארק ונשאלה על השאיפות של המועדון. "יש לנו שאיפות להיות כמו מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן במובן של תארים, אין ספק, אבל זה ייקח זמן", היא אמרה.

"האם אנחנו רוצים לזכות בפרמיירליג בתוך 5 עד 10 שנים? כן. העסקה הזו תשנה את המועדון. אנחנו רוצים לראות תארים. אבל תארים מצריכים השקעה, זמן, סבלנות ועבודה קבוצתית", היא הוסיפה.

מי שלא בטוח שמח מהעסקה הזו הוא סטיב ברוס, המאמן הוותיק של הקבוצה שצפוי להיות הראשון שמשלם את המחיר. הבעלים החדשים מוכנים לשלם לברוס פיצויים בגובה 8 מיליון ליש"ט כדי להתיר את חוזהו, כאשר המועמדים שמוזכרים לרשת אותו בתפקיד הם סטיבן ג'רארד שעושה חיל בריינג'רס וגם ברנדן רוג'רס מאמן לסטר שהוליך את השועלים לזכייה בגביע.

בינתיים, ב"דיילי מייל" מדווחים שהמועדון כבר יצר קשר עם אגדות עבר כמו אלן שירר וקווין קיגאן במטרה שאלו יחזרו לניוקאסל ויאיישו תפקידים שעדיין לא ברור מה הם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי