בדרך לקאמבק? "צ'לסי פתחה את הדלת להחזרתו של אדן הזאר"

אדן הזאר, ריאל מדריד | אימג'בנק GettyImages, Denis Doyle

רומן אברמוביץ' מאמין כי הבלגי של ריאל מדריד, ששיחק שבע שנים בלונדון, ישחזר בסטמפורד ברידג' את היכולת מהקדנציה הראשונה. אנצ'לוטי רוצה את ריס ג'יימס

(גודל טקסט)

האם אדן הזאר ישלים קאמבק מרגש לצ'לסי? ב"אל נאסיונל" הספרדי מדווחים כי צ'לסי "פתחה את הדלת" להחזרתו ואף החלה בשיחות עם קבוצתו הנוכחית של הבלגי, ריאל מדריד.

אדן הזאר היה אחד השחקנים הטובים בפרמיירליג כאשר שיחק אצל הבלוז בין 2012 ל-2019, ובעלי המועדון רומן אברמוביץ' משוכנע כי הבלגי יוכל לשחזר את היכולת מהקדנציה הקודמת אם ישוב לסטמפורד ברידג'. במקביל, נראה כי גם מצידו של הזאר יש נכונות להשלמת מהלך שכזה.

אדן הזאר, ריאל מדריד
אדן הזאר, ריאל מדריד | אימג'בנק GettyImages, Denis Doyle

ריאל מדריד רכשה את הזאר ב-2019 תמורת סכום עתק של 115 מיליון יורו, ולאור הכישלון המקצועי היא לא תסרב להיפרד ממנו. נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס מבין כי זו אולי ההזדמנות היחידה להחזיר חלק מההשקעה, אך אלופת אירופה לא מוכנה לשלם יותר מ-40 מיליון יורו.

הבלאנקוס רוצים לנצל את ההזדמנות כדי להציע לצ'לסי טרייד ולקבל בתמורה את אחד הנכסים הגדולים בסגל של צ'לסי – ריס ג'יימס. הקבוצה מחפשת מגן ימני לאור הפציעות המרובות של דני קרבחאל וסימנה את ג'יימס, אותו קרלו אנצ'לוטי מחבב ומעריך במיוחד.

ריס ג'יימס שחקן צ'לסי
נפל קורבן לשוד. ריס ג'יימס | אימג'בנק GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

לאור העובדה שג'יימס הינו שחקן צעיר (בן 21) בעל פוטנציאל גדול ושחקן בית של המועדון, קשה לראות את צ'לסי מוותרת את שירותיו כל כך בקלות, אך אם אכן טרייד על הזאר יצא לפועל, ייתכן כי ריאל תצטרך להוסיף כסף לעסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי