רגילון שחזר את הדרמה: "הייתי לחוץ, ביקשתי מהשופט שיעצור"

play
הפנה את תשומת ליבו של השופט. סרחיו רגילון | GettyImages, Stu Forster
אחרי הפסקת המשחק בשל התמוטטות אוהד ביציע, טוטנהאם ניצחה 2:3 את ניוקאסל 03:18

מגן טוטנהאם על ההתמוטטות של אוהד ניוקאסל ביציע: "כדורגל הוא לא הדבר הכי חשוב". המגפייז עדכנו: מצבו של האוהד יציב

(גודל טקסט)

אירוע דרמטי קטע אתמול (ראשון) את המשחק שבו טוטנהאם ניצחה בחוץ 2:3 את ניוקאסל, כאשר אוהד הקבוצה המארחת התמוטט ביציע בדקה ה-40 והמשחק עוכב למשך כ-20 דקות. התגובה המהירה של השחקנים לזעקת העזרה מצד הקהל, בעיקר סרחיו רגילון שהסב את תשומת לבו של השופט לעניין ואריק דייר שקרא לצוות הרפואי לעלות ליציע עם דפיברילטור, סייעה לטפל באוהד במהירות ובהמשך ניוקאסל הודיעה כי הוא שוהה בבית החולים "במצב יציב", זאת לאחר שכבר באצטדיון הוא חזר להכרה והגיב באופן תקין.

"המועדון מבקש להודות לאוהדים על פעולותיהם המהירות בהתרעה על הסכנה ולשבח את אלה שסיפקו עזרה ראשונה מיידית. מודים גם לגורמי הרפואה במקום שנתנו טיפול מהיר באמצעות דפיברילטור. מאחלים לאוהד וליקיריו כל טוב ומייחלים להחלמה מהירה ומלאה שלו", נמסר בהודעת ניוקאסל לאחר ההתמודדות.

אוהד התמוטט ביציע ניוקאסל
אוהד התמוטט ביציע ניוקאסל | אימג'בנק GettyImages, Stu Forster

רגילון, שכאמור היה הראשון להתריע בפני שופט המשחק על האירוע, התראיין אחרי שריקת הסיום ושחזר את הרגע הדרמטי: "ראיתי את האוהדים מנופפים וקלטתי את האדם שנשכב על הרצפה. הסתכלתי על השופט ואמרתי לו 'בבקשה תעצור את המשחק'. זה היה מוזר מאוד, כי ירדנו לחדרי ההלבשה וראיתי את האיש על הרצפה. הייתי לחוץ כי אני לא אוהב לראות דברים כאלה. עכשיו הכל בסדר ו-100% שמחה".

בהמשך, המגן השמאלי הספרדי של טוטנהאם צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כדורגל הוא לא הדבר הכי חשוב. החלמה מהירה".

חלוץ ניוקאסל קאלום ווילסון שיבח את האוהדים והדגיש את חשיבות התגובה המהירה שלהם: "זה היה מדהים. הקהל היה פנטסטי והזעיק את כולם. אפשר היה לשמוע את האוהדים שורקים, צועקים, ואז ראינו את המקום מפונה כדי שיבוצע CPR בבחור הזה והבנו כמה זה רציני. היה מדאיג לראות אותו במצב כזה, אנחנו מאחלים לו כל טוב והחלמה מהירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי