צ'לסי גירדה שלוש נקודות, ליברפול ניצחה בדרבי, פפ גבר על ג'רארד

play
שחקני צ'לסי חוגגים, מייסון מאונט, חכים זייש, רומלו לוקאקו, מרכוס אלונסו | רויטרס
עוד הצגה של סלאח וליברפול, שהביסו 1:4 את אברטון בדרבי 04:22

מאבק האליפות באנגליה: שלוש המוליכות ניצחו. מאונט בלט ב-1:2 על הבלוז על ווטפורד, סלאח כבש צמד ב-1:4 של ליברפול, וילה - סיטי 2:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה האנגלית נמשך הערב (רביעי), כאשר במוקד עמדו המשחקים של שלוש הראשונות, שניצחו כולן. צ'לסי ומנצ'סטר סיטי השיגו נקודות חוץ בזכות ניצחונות דחוקים ואילו ליברפול הביסה את אברטון בדרבי. שלושתן משאירות לפרמיירליג אבק ומבטיחות מאבק תלת ראשי מרתק שעשוי להימשך עד מאי.

מוחמד סלאח, ליברפול
סלאח עם עוד שניים | רויטרס

אברטון – ליברפול 4:1

ניצחון מוחץ לאדומים בדרבי של מרסיסייד, כשמוחמד סלאח שוב נותן את הטון ונעזר בדיוגו ז'וטה וג'ורדן הנדרסון. החבורה של יורגן קלופ עם רביעייה שלישית ברציפות בליגה ומי זוכר את איבוד הנקודות נגד ביטטון ו-ווסטהאם לפני כמה שבועות? אברטון לעומת זאת, במשבר עמוק ואחרי נקודה מ-18 האחרונות ו-2 מ-21, נראה שמעמדו של רפא בניטס לא יציב.

דקה 9: 0:1 לליברפול! אנדי רוברטסון מצא ברחבה את ג'ורדן הנדרסון שבעט מקצה הרחבה כדור חזר ומדויק לפינה והעלה את האורחת ליתרון.

דקה 19: 0:2 לליברפול! כובש השער הראשון ג'ורדן הנדרסון מצא את מוחמד סלאח בכדור נהדר, כשהמצרי דהר, השיג את שומרו וכבש בבעיטה לפינה.

דקה 38! אברטון מצמקת ל-2:1! דמאריי גריי נשלח על ידי רישרליסון והצליח לבעוט בין רגליו של אליסון שיצא לעברו. הטופיז חוזרים לחיים.

דקה 65: 1:3 לליברפול! סלאח ניצל טעות של שיימוס קולמן הוותיק, דהר לאורך כמעט חצי מגרש וגלגל לפינה הרחוקה.

דקה 79: 1:4 לליברפול! ז'וטה השתלט נפלא עם העקב על מסירה של רוברטסון ומזווית קשה הפציץ לרשת העליונה.

אסטון וילה – מנצ'סטר סיטי 2:1

פפ גווארדיולה הרס לסטיבן ג'רארד את המאזן המושלם שלו על הקווים של וילה וסיטי השיגה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ושמיני ברציפות נגד הקבוצה מבירמינגהאם. שני שערים במחצית הראשונה עשו את העבודה עבור האורחת ושער מצמק של אולי ווטקינס רק קירב את המארחת, אך לא יותר.

דקה 27: 0:1 למנצ'סטר סיטי! ראחים סטרלינג נכנס לרחבה, הוציא כדור שטוח וארוך החוצה ורובן דיאס בעט מ-20 מטר לפינה התחתונה.

דקה 43: 0:2 למנצ'סטר סיטי! האורחת יצאה למתפרצת, ז'סוס העביר כדור ארוך ולא ממש נוח לברנרדו סילבה, אבל הפורטוגלי הניף את רגל שמאל ושלח מהאוויר לרשת העליונה. ביצוע מלא איכות ויתרון כפול.

דקה 47: אסטון וילה מצמקת ל-2:1! אולי ווטקינס קיבל קרן שטוחה ובעט בלי לעצור לקורה ופנימה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם רובן דיאס
שער קבוצתי יפה. סיטי חוגגת | רויטרס

ווטפורד – צ'לסי 2:1

אלופת אירופה השאירה מאחור את התיקו מול מנצ'סטר יונייטד ושמרה על הפסגה אחרי משחק לא קל בויקארג' רואד. מייסון מאונט היה האיש של תומאס טוכל עם שער ובישול והבלוז ניצחו למרות שהיריבה שלהם הפעילה לחץ כבד בדקות הסיום במטרה להשיג שוויון. המשחק הופסק בדקה ה-14 בעקבות אירוע לב שעבר אחד מאוהדי ווטפורד ביציע, כאשר הצוותים הרפואיים משני הספסלים ניגשו לעזור לו. מצבו של האוהד התייצב, והתקבלה החלטה על חידוש המשחק לאחר כחצי שעה של הפסקה.

דקה 30: 0:1 לצ'לסי! התקפה נהדרת של האורחת הסתיימה בפירגון של קאי האברץ למייסון מאונט שכבש מקרוב את הראשון של אלופת אירופה.

דקה 43: ווטפורד משווה ל-1:1! הצרעות יצאו למתפרצת ועמנואל דניס זיהה את הפינה הרחוקה פתוחה ושלח לשם – עם עזרה מהרגל של אנטוניו רודיגר.

דקה 73: 1:2 לצ'לסי! מאונט העביר כדור רוחב חד משמאל וחכים זייש בעט ברגל שמאל, בלי לעצור, לרשת העליונה.

שחקן צ'לסי מייסון מאונט
שער ובישול. מאונט | רויטרס

משחקים נוספים

סאות'המפטון – לסטר 2:2
לסאות'המפטון: יאן בדנארק (3), צ'ה אדאמס (34). ללסטר: ג'וני אוואנס (22), ג'יימס מדיסון (49)

ווסטהאם – ברייטון 1:1
לווסטהאם: תומאש סוצ'ק (5). לברייטון: ניל מופה (89)

וולבס – ברנלי 0:0

המחזור יינעל ביום חמישי עם שני משחקים, כאשר טוטנהאם תארח את ברנטפורד ומנצ'סטר יונייטד את ארסנל.