ליברפול חגגה עוד רגע דרמטי בחסות אוריגי: "זה בידיים שלנו"

play
קלופ הודה: "אני לא מאמין שדיב עדיין איתנו". אוריגי | GettyImages, Visionhaus
החמצת ענק לז'וטה, אך אוריגי נתן לליברפול ניצחון בוולבס בדקה ה-94 02:31

אחרי הניצחון על וולבס, האדומים הבינו כי הם יזדקקו לבלגי כשסלאח ומאנה יסעו לאליפות אפריקה. ז'וטה הודה לחלוץ, רוברטסון "יקח את נכדיו לראות פסל שלו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אמנם ליברפול תסיים גם את המחזור ה-15 כשהיא לא בפסגת הטבלה, אך אחרי שדיבוק אוריגי הבקיע אתמול (שבת) בדקה ה-94 ונתן לאדומים 0:1 דרמטי בחוץ על וולבס, המרסיסיידרס הרגישו שהעונה אפשר להחזיר את התואר היוקרתי לאנפילד ולהשתוות למנצ'סטר יונייטד עם 20 אליפויות.

גיבור המשחק של ליברפול, כמו ברגעים דרמטים רבים שחוותה הקבוצה בשנים האחרונות, היה הג'וקר מהספסל דיבוק אוריגי. החלוץ הבלגי ממעט לשחק, אך ב-38 דקות בליגה העונה יש לו כבר שני שערים. לשם השוואה, לליאונל מסי בליגה הצרפתית יש רק שער אחד ב-776 דקות.

אף אחד לא מעז לציין את השניים באותה נשימה, אך בליברפול יודעים כי הקבוצה זקוקה לבלגי, ולא רק בדקות האחרונות, בעיקר לאור העובדה שסאדיו מאנה ומוחמד סלאח יצאו בעוד כחודש לאליפות אפריקה ויחמיצו מספר משחקים. גארי ליניקר כבר הילל: "אוריגי הוא גיבור של ליברפול, הוא לא כובש הרבה אבל השערים שלו חשובים".

ואם כבר ציינו את סלאח, הכוכב שבישל את שער הניצחון מוביל את הליגה עם 13 בישולים ותשעה בישולים. המצרי שלח מסר חד משמעי בכל הקשור למירוץ האליפות: "זה בידיים שלנו".

בליברפול חגגו את הרגע, וכאשר ביקשו מהאוהדים בטוויטר לבחור את מצטיין המשחק, כל ארבע האופציות היו דיבוק אוריגי. מי ששמח במיוחד משער הניצחון בדקה ה-94 היה דיוגו ז'וטה, שרשם נגד האקסית החמצה ענקית שכמעט ועלתה לקבוצתו בשתי נקודות. כאשר הבלגי העלה לחשבון האינסטגרם תמונה שלו חוגג את שער הניצחון, ז'וטה הגיב במילה אחת שאומרת הכל: "תודה".

שחקן ליברפול נוסף שחגג עבור אוריגי הוא המגן השמאלי, אנדי רוברטסון, שצייץ: "יום אחד אקח את הנכדים שלי לראות את הפסל שלו, איזה איש הוא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי