ממשיך להסתבך: בנז'מן מנדי הואשם בסעיף שביעי של אונס

play
בנז'מן מנדי במדי מנצ'סטר סיטי | GettyImages, Chloe Knott - Danehouse
שערים נפלאים לקאנסלו ולמחרז ב-0:4 של מנצ'סטר סיטי על ניוקאסל 02:24

הצרפתי התייצב בבית המשפט ושמע שהוא מואשם בעוד מקרה של אלימות מינית. המשפט שלו אמור להתחיל רק בחודש יוני הבא

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

שחקן מנצ'סטר סיטי המושעה, בנז'מן מנדי, הואשם היום (רביעי) בסעיף נוסף של אונס. הצרפתי בן ה-27 נעצר באוגוסט והואשם בארבעה סעיפים של אונס וסעיף אחד של הטרדה מינית. לפני כחודש התווספו שני סעיפים נוספים של אונס והיום עוד אחד. כעת הוא מואשם בשבעה סעיפי אונס.

מנדי מואשם ביחד עם חברו לואי סאהה מאטורי (אין קשר לכדורגלן לשעבר לואי סאהה). המעשים המיוחסים לו קשורים למקרים שלכאורה ארעו בין אוקטובר 2020 לאוגוסט 2021, בין היתר עם שתי נשים מתחת גיל 18 – כולם בביתו שהפך לזירת פשעי מין.

מנדי כאמור נעצר באוגוסט וכרגע הוא שוהה במתקן כליאה בליברפול. בתחילה הוא שוחרר בערבות, אבל אז הפר את התנאים כשערך מסיבה בביתו. מאז בית המשפט סירב לכמה בקשות נוספות שלו להשתחרר בערבות עד תחילת המשפט. מנצ'סטר סיטי השעתה אותו מהמועדון עד לקיום המשפט, ככל הנראה באזור יוני.

בנז'מן מנדי שחקן נבחרת צרפת
בנז'מן מנדי שחקן נבחרת צרפת | אימג'בנק GettyImages, Frederic Stevens

מנדי שהתחיל את הקריירה בלה האבר, חתם ב-2013 במארסיי ואחרי שלוש שנים נמכר למונאקו. אחרי שנה אחת מאוד מוצלחת בנסיכות, הוא נמכר למנצ'סטר סיטי בסכום המוערך בכ-52 מיליון ליש"ט.

המגן השמאלי זכה עם מנצ'סטר סיטי ב-3 אליפויות, גביע אחד ו-4 גביעי הליגה, והיה חלק מהסגל של נבחרת צרפת שזכתה באליפות העולם ב-2018. לפני שנעצר הוא הספיק לרשום 79 דקות בהפסד של מנצ'סטר סיטי 1:0 לטוטנהאם במחזור הפתיחה של הפרמיירליג העונה.