הפער נותר על שש: ליברפול הפסידה 1:0 ללסטר

play
חוגגים ביצוע מוצלח של לוקמן. שחקני לסטר | רויטרס
הפער נותר על שש: סלאח החמיץ פנדל, ליברפול הפסידה 1:0 ללסטר 02:13

אדמולה לוקמן כבש בדקה ה-59 והנחיל לקבוצה של יורגן קלופ את הפסד הליגה השני העונה במשחק שני ברציפות ללא ניצחון. מוחמד סלאח החמיץ פנדל (16)

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה האנגלית נפתח היום (שלישי) עם ארבעה משחקים לאחר ששני משחקים נדחו בשל הקורונה (ארסנל – וולבס, לידס – אסטון וילה). במשחקים שכן התקיימו, ליברפול פישלה והפסידה 1:0 ללסטר, מה שהותיר את הפער ממנצ'סטר סיטי על שש נקודות. טוטנהאם אכזבה עם 1:1 מול עשרה שחקני סאות'המפטון בחוץ. ווסטהאם הביסה 1:4 את ווטפורד.

שחקני לסטר חוגגים
חוגגים ביצוע מוצלח של לוקמן. שחקני לסטר | רויטרס

לסטר – ליברפול 0:1

במגמת ירידה? הקבוצה של יורגן קלופ רשמה את הפסד הליגה השני שלה העונה (הראשון היה מול ווסטהאם בחוץ) והפער שלה ממנצ'סטר סיטי המוליכה נותר שש נקודות. האלופה תוכל להגדיל את הפער לתשע אם תנצח את ברנטפורד בחוץ, אבל אז יהיה לה משחק עודף. צ'לסי תוכל לעקוף את ליברפול עם תשיג אפילו תיקו ביתי נגד ברייטון וגם לה יהיה משחק עודף.

לסטר, שהצליחה לחזור מ-4:0 ל-4:3 ואז חטפה פעמיים נגד סיטי בדרך להפסד 6:3, הציגה הפעם משחק הגנה טוב יותר, ובעיקר תצוגה נהדרת נוספת של קספר שמייכל, שהציל פנדל של מוחמד סלאח ורשם עוד כמה הדיפות יפות שהשאירו את כל הנקודות בבית. ליברפול נעלה את 2021 בלי לכבוש שער במשחק חוץ, כך היא גם פתחה את השנה. בין לבין היא כבשה בכל אחד מ-28 משחקי החוץ ששיחקה בכל המסגרות.

וירג'יל ואן דייק, שנעדר מהמשחקים האחרונים, חזר אחרי שחלה בקורונה והוא קיבל ישר את המקום בהרכב. גם אלכס אוקסלייד צ'מברליין בהרכב של האורחת.

דקה 16: החמצת פנדל! ווילפרד אנדידי הכשיל ברחבה את מוחמד סלאח. המצרי בעט בעצמו מהנקודה הלבנה לא מספיק טוב, קספר שמייכל הדף והכדור חזר אל סלאח, אבל היה קצת גבוה והוא נגח אל המשקוף

דקה 55: הזדמנות גדולה לליברפול. דיוגו ז'וטה הכניס כדור עומק נהדר לסאדיו מאנה, שנותר לבד מול שמייכל, אבל בעט רע מעל השער.

דקה 59: שער! קירנן דוסברי הול הכניס מסירת עומק משמאל פנימה, אדמולה לוקמן חלף על פני ג'ואל מאטיפ ובעט נהדר אל הפינה הקרובה ופנימה, 0:1 ללסטר ולוקמן, שרק נכנס לפני שלוש דקות כמחליף, כבר כובש

הארי קיין שחקן טוטנהאם
אכזבה. קיין | רויטרס

סאות'המפטון – טוטנהאם 1:1

התרנגולים עם תיקו שני בשלושת המחזורים למרות שהיריבה נותרה בעשרה שחקנים עוד במחצית הראשונה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-25 משער נהדר של ג'יימס וורד-פרוס, שכבש מחזור שלישי ברציפות, דבר שקרה לו בפעם האחרונה במרץ 2019 וגם אז השער השלישי היה מול טוטנהאם. מוחמד סאליסו השאיר את סאות'המפטון בעשרה שחקנים וגרם לפנדל אחרי עבירה ברחבה. הארי קיין ניצל את זה ובעט פנימה מהנקודה הלבנה כדי לאזן ל-1:1 בדקה ה-41. קיין כבש שער נוסף, אבל הוא נפסל בשל נבדל ועוד שער נפסל בשל עבירה על השוער.

מארק נובל שחקן ווסטהאם
מארק נובל | רויטרס

ווטפורד – ווסטהאם 4:1

הפטישים הגיעו אל המשחק אחרי שהפסידו בארבעה משחקים מחמשת האחרונים שלהם. היום הם סוף סוף הצליחו לנצח ועשו את זה בדרבי קטן. עמנואל דניס שוב כבש לזכות המארחת ועשה את זה בדקה הרביעית, תומאש סוצ'ק (27) וסעיד בנרחמה (29) השלימו מהפך עוד במחצית הראשונה ומארק נובל השלים מהנקודה הלבנה (58). ניקולה ולאשיץ' נעץ מסמר נוסף בדקה ה-92 עם בעיטה נוחה ממרכז הרחבה.

משחק נוסף:

קריסטל פאלאס – נוריץ' 0:3
לפאלאס: אודסון אדואר (8, פנדל), ז'אן פיליפ מאטטה (38), ג'פרי שלופ (42)

משחקי יום רביעי באנגליה:

צ'לסי – ברייטון (21:30, ספורט1)
ברנטפורד – מנצ'סטר סיטי (22:15, ספורט2)