"כריסטיאנו רונאלדו עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בסיום העונה"

play
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס
שער של פוגבה לא הספיק, רק 1:1 ליוניייטד בחוץ נגד ברנלי האחרונה 02:37

הקאמבק המרגש יסתיים מוקדם מהצפוי? באנגליה טוענים כי הפורטוגלי לא מרוצה ממצב הקבוצה, אך גם מודאג ממצב גופו

(גודל טקסט)

האם הקאמבק המתוקשר של כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד בדרך לסיום מוקדם מהצפוי? באנגליה מדווחים כי הפורטוגלי שחזר לאולד טראפורד לאחר 12 שנה לא מרוצה ממצב הקבוצה, שעלולה לסיים עונה שישית ברציפות ללא אף תואר. CR7 מאוכזב מהמרחק הרב בין מנצ'סטר סיטי, ליברפול וצ'לסי מהשדים האדומים, לא רק העונה, אלא בכלל לאורך העשור האחרון. בשל המצב, הצדדים עשויים להיפרד בתום העונה, למרות החוזה עד קיץ 2023.

רונאלדו בן ה-37 סובל מבצורת הכיבושים הארוכה ביותר שלו מאז 2010, כאשר לא הצליח לכבוש חמישה משחקים ברציפות. מנצ'סטר יונייטד נמצאת בכושר הבקעה מזעזע לאחרונה, אך הפורטוגלי עלה רק כמחליף ב-1:1 מול ברנלי במחזור שעבר. עם שריקת הסיום, ירד כריסטיאנו רונאלדו מיידית לחדר ההלבשה, כשחודש לפני כן הוא השליך את החולצה שלו בהפגנתיות כשהוחלף מול ברנטפורד.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד
הקאמבק המרגש יסתיים בעזיבה לפני סיום החוזה? רונאלדו | רויטרס

עם זאת, נראה כי רונאלדו לא מאוכזב רק ממצבה של הקבוצה. בגיל 37, לאחר שנים בטופ העולמי ושבירת כמעט כל שיא אפשרי, הפורטוגלי אמר לחבריו כי הוא מתחיל להרגיש כי הגוף לא מגיב טוב כמו פעם, ושהגיל מתחיל לתת את אותותיו. לאחרונה אף התקין רונאלדו תא חמצן בביתו כדי לעזור לגוף שלו לעמוד באינטנסיביות הדרושה.

היום (שבת) פוגשת מנצ'סטר יונייטד את סאותהמפטון (14:30, ספורט1), והשדים האדומים יקוו לחזור למסלול הניצחונות לאחר התוצאות הרעות בשבועות האחרונים, ואולי על הדרך להשיג מעט שקט בגזרת כריסטיאנו רונאלדו, לפחות לבינתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי