דה בראונה נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג, פודן השחקן הצעיר

play
שחקני מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה, פיל פודן | GettyImages, Michael Regan
המופע של קווין: דה בראונה כבש רביעייה, 1:5 למנצ'סטר סיטי על וולבס 02:45

הבלגי של מנצ'סטר סיטי גבר על סלאח, קאנסלו, סון וארבעה מועמדים נוספים בדרך לתואר. חברו האנגלי זכה בפעם השנייה ברציפות

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

כשנותר עוד מחזור אחד בלבד לסיום העונה בפרמיירליג, זהות האלופה עדיין לא הוכרעה, כאשר ישנם מאבקים גם על המקומות בליגת האלופות, בליגה האירופית וקרבות על ההישארות בליגה. יממה לפני שכל 20 הקבוצות יעלו על כר הדשא בפעם האחרונה העונה בליגה, הפרמיירליג הכריזה היום (שבת) כי כוכבה של מנצ'סטר סיטי, קווין דה בראונה, נבחר לשחקן העונה.

מנצ'סטר סיטי תלויה בעצמה וזקוקה לניצחון במחזור הסיום על אסטון וילה כדי לזכות באליפות רביעית בחמש השנים האחרונות, ומי שהוביל אותה למצב הזה הוא הכוכב הבלגי, שהבקיע 15 שערי ליגה (כולל רביעייה בלתי נשכחת נגד וולבס) והוסיף שבעה בישולים.

לצד דה בראונה, גם ז'ואאו קאנסלו ייצג את מנצ'סטר סיטי ברשימה של שמונת המועמדים הסופיים לתואר, אך היריב העיקרי של הקשר במאבק על התואר היה מוחמד סלאח, אחד משני נציגי ליברפול ברשימה יחד עם טרנט אלכסנדר ארנולד. את רשימת המועמדים השלימו יונג מין סון (טוטנהאם), בוקאיו סאקה (ארסנל), ג'רוד בואן (ווסטהאם) וג'יימס וורד פראוס (סאות'המפטון).

תואר נוסף שחולק היום הוא השחקן הצעיר של העונה, בו זכה חברו של דה בראונה ממנצ'סטר סיטי, פיל פודן. עבור האנגלי בן ה-21, שהבקיע תשעה שערים והוסיף חמישה בישולים בליגה, מדובר בזכייה שנייה ברציפות בתואר.