הפרשנים מהללים: "החילוף של גונדואן – אחד הגדולים בתולדות הפרמיירליג"

play
עשה את כל ההבדל. גונדואן | GettyImages, Michael Regan
שלושה שערים בחמש דקות: סיטי זכתה באליפות אחרי קאמבק מהסרטים 07:51

באנגליה החמיאו לפפ אחרי החילוף שהביא את המפנה במשחק האליפות: "כולנו חשבנו שיכניס את גריליש, אבל הוא עשה מהלך גאוני"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אילקאי גונדואן סידר אתמול (ראשון) למנצ'סטר סיטי את האליפות. הקשר הגרמני נכנס כמחליף בדקה ה-68, כבש פעמיים והוביל קאמבק בדרך ל-2:3 מול אסטון וילה. מי שזכה למחמאות רבות על החילוף היה מאמן סיטי פפ גווארדיולה.

אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי
עשה את כל ההבדל. גונדואן | GettyImages, Michael Regan

ג'יימי רדנאפ אמר: "אני חושב שזה אחד החילופים הגדולים בהיסטוריה של הפרמיירליג. כולנו חשבנו שהוא יכניס את ג'ק גריליש והוא לא עשה את זה. הוא הכניס מישהו שהוא כל כך רגוע ומלא ביטחון עצמי. שתי סיומות נהדרות, הוא ממש דחף אותם קדימה".

מיכה ריצ'רדס התייחס לראשון של גונדואן ואמר: "זה היה הניצוץ, שני מחליפים היו מעורבים בשער הזה, סטרלינג בישל וגונדואן כבש, הם שני שחקנים שחסרו מאוד לסיטי עד אז. זה מה שהיא הייתה צריכה. כולם מדברים על זה שפפ חושב יותר מדי על דברים. היום הוא עשה מהלך גאוני. הוא הכניס את גונדואן וקיבל שני שערים, סטרלינג בישל. פשוט נהדר".

גם רוי קין גמר את ההלל על המאמן: "סטרלינג עשה את ההבדל, הוא היה איום אמיתי. סיטי ממשיכה לשחק עד הסיום. זה יוצא מן הכלל, כל הקרדיט לסיטי. פפ הוא אחד המאמנים הגדולים ביותר בכל הזמנים, אני יודע שאנשים אומרים שזו לא חוכמה כי הוא עבד עם שחקנים גדולים, אבל עדיין צריך לנהל אותם, להתוות סגנון משחק. סיטי כל כך עקבית לאורך שנים וזה מגיע ממנו. זה כמו קלופ בליברפול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי