אריק טן האח סירב לדבר על אליפות: "צריך לתת לזה זמן"

play
מגשים חלום. טן האח | GettyImages, Dean Mouhtaropoulos
אוי לבושה: מנצ'סטר יונייטד האומללה הובסה 4:0 על ידי ברייטון 01:46

במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד, דיבר ההולנדי על תכנית העבודה, ההחתמות וגם על כריסטיאנו רונאלדו

(גודל טקסט)

לאחר עוד עונה מאכזבת, בסיומה נותרה ללא אף תואר במנצ'סטר מביטים בתקווה לעבר העונה הבאה. אריק טן האח ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים ראשונה כמאמן השדים האדומים, שנפרדו מעונת 2022/23 עם הפסד לקריסטל פאלאס שכמעט עלה להם במקום בליגה האירופית. ההולנדי התייחס להתרשמותו הראשונית מהמועדון, לתוכניות לעונה הבאה, להחתמות החדשות וגם לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו.

על התחושות שלו מאז שהגיע לאולד טראפורד: "אני מקבל תחושת ביטחון לאור הפגישות שלי עם אנשי המועדון. יש לי הרגשה טובה מכל האנשים שמסביבי. יש לנו תוכנית עבודה מסודרת, ועכשיו אנחנו צריכים להתחיל לעבוד וליישם אותה". בנוגע להחתמות החדשות אמר טן האח: "אני עדיין בשלב הניתוחים. אני מצפה בקוצר רוח לעבוד עם השחקנים הללו. בעונה הקודמת הסגל הזה סיים במקום השני בפרמיירליג ואני רואה כאן פוטנציאל גדול".

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד
טאן האח ענה בקצרה ובנחרצות בנוגע אליו. כריסטיאנו רונאלדו | אימג'בנק GettyImages, Catherine Ivill

ההולנדי נשאל גם האם יש לכריסטיאנו רונאלדו מקום בקבוצה שלו ולכך השיב בקצרה: "בוודאי שכן". כשנשאל מה הפורטוגלי יוכל לתרום, ענה טן האח במילה אחת: "שערים".

על האפשרות לזכייה באליפות כבר העונה: "אני לא חושב על זה כרגע. אני חושב שצריך לתת לפרויקט הזה זמן. נתמקד בכל משחק, אחד אחרי השני וננסה לנצח בכל פעם. בכל משחק נראה עד כמה התקדמנו ואיפה אנחנו עומדים. הפרמיירליג היא ליגה מדהימה. כבר התמודדתי מול מאמנים גדולים וקבוצות גדולות מהליגה הזו ואני יודע איך להתמודד עם זה. זה ברור שהליגה האנגלית היא הטובה בעולם, ואני לא יכול לחכות".