ביונייטד זעמו בעקבות הפגישה החשאית על עתיד רונאלדו: "הוא לא למכירה"

השדים האדומים התבשרו על השיחות בין מנדש לבעלי צ'לסי מהתקשורת. אח"כ הבהירו לכוכב הפורטוגלי שימשיך, גם אם זה מנוגד לרצונו. הוא, בינתיים, נכנס לתחום הקריפטו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הופתעה למשמע החדשות מאתמול (שבת), לפיהן ז'ורז'ה מנדש נפגש עם הבעלים הטרי של צ'לסי טוד בוהלי ושוחח איתו בין היתר על האפשרות שכריסטיאנו רונאלדו, הקליינט הבכיר שלו, יעבור לשורות הבלוז.

באנגליה הבהירו אתמול שצ'לסי לא שקלה ברצינות את האפשרות הזאת ואף הבהירה למנדש שרונאלדו לא נמצא בתוכניות מבחינתה, אבל ביונייטד בכל מקרה לא אהבו את ההתנהלות של רונאלדו וסוכנו, וייתכן שהצדדים נמצאים על מסלול התנגשות.

לפי הדיווחים, רונאלדו לא מרוצה מהפרויקט שנבנה ביונייטד, על אף המינוי של המאמן המוערך אריק טן האח, ומחפש קבוצה אחרת, תחרותית יותר. יחד עם זאת, גורמים ביונייטד הבהירו אתמול שוב ש"רונאלדו לא למכירה" ושטן האח בונה עליו לעונה הבאה.

לאחר הפרסומים אתמול, אף נערכה שיחת הבהרה עם רונאלדו בו הובהר לו שהוא יישאר בקבוצה בעונה שבפתח. "בכירים ביונייטד זעמו מהחדשות אתמול. הם חשבו שזאת התנהלות לא ראויה", דווח ב"מירור".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג
"התנהלות לא ראויה"? רונאלדו | אימג'בנק GettyImages, Naomi Baker

בינתיים, רונאלדו ישתף פעולה לראשונה עם Binance, בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, להשקת קולקציית NFT. הבורסה הודיעה כי היא מתכוונת "להשיק שיתוף פעולה רב שנתי עם כוכב הכדורגל כדי לקרב מעריצי כדורגל ברחבי העולם לעולמות ה- web 3 ו NFT" . קולקציית הNFT הייחודית של רונאלדו תושק בקרוב, והיצירות יעוצבו בעזרתו של הכדורגלן. עדיין לא פורסם הסכום שירוויח כריסטיאנו רונאלדו מהשת"פ.

לדברי אבי כהן, סמנכ"ל השיווק בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, "למרות הירידות בשווקים ואולי דווקא בגללם, השיווק בעולם הקריפטו גובר, עם שותפויות כמעט בכל ענפי הספורט האפשריים. החל מפורמולה 1, דרך כדורסל ופוטבול וכעת שיתוף פעולה עם שחקן הכדורגל המפורסם בעולם".

מעבר להיותו שחקן כדורגל מהטובים בהיסטוריה, רונאלדו הוא מכונת שיווק אדירה. הוא מחזיק בחשבון האינסטגרם עם כמות העוקבים הגדולה בעולם – 460 מיליון עוקבים. בעת ההכרזה פרסם רונאלדו סרטון באינסטגרם בו הוא מודיע על שיתוף הפעולה "יחד עם Binance אנו מתכננים לשנות את עולם ה NFT ולקחת את החיבור בין כדורגל לNFT לשלב הבא".

לדברי כהן, בעזרת מהלך זה יצרו בBinance את אחד משיתופיי הפעולה החזקים בעולם ה-NFT. "הפנייה של בורסות הקריפטו לאוהדי הספורט אינה מקרית. מחקר שנערך בשנה האחרונה מצא שהסיכוי של אוהדי ספורט לרכוש מטבעות דיגיטליים או יצירות NFT גבוה פי 2 מהממוצע".

המחיר בו יושקו יצירות ה NFT עדיין לא פורסם, אך ברשתות החברתיות ההתרגשות מורגשת, נראה שיש מוכנות אדירה לקניית יצירות NFT עם שמו של השחקן המפורסם בעולם וייתכן ונראה נסיקה בערכם בעת ההשקה.