"השאיר אותי מחוסרת הכרה": ההודעות שמחשידות את פארטיי באונס

play
ארסנל השיגה נקודה עם הרבה מזל. פארטיי | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.7 05:25

כשלושה שבועות אחרי הידיעות על כוכב פרמיירליג שנגדו הוגשו תלונות בגין עבירות מין, צעירה פרסמה ברשתות החברתיות כי היה זה שחקן ארסנל שכפה את עצמו עליה כשהייתה שיכורה והוסיפה צילומי מסך מהתכתבויות: "אמר שאני לא יכולה לסרב לו"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

האם הפרמיירליג עומדת בפני שערורייה חדשה? אישה אנונימית פרסה היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלה כי תומאס פארטיי כפה את עצמו עליה בזמן שהייתה שיכורה ועל סף עילפון. לטענתה שחקנה של ארסנל אפילו לא הכחיש את המיוחס שלו, ולאחר המעשה השאיר אותה בזמן שהלך לחגוג. "הוא אנס אותי, השאיר אותי במיטה מחוסת הכרה ואז הלך למסיבה באיביזה", כתבה המתלוננת. "אחר כך חזר, צחק בפניי ואמר שאני לא יכולה לסרב לו".

המתלוננת הוסיפה צילומי מסך לכאורה של שיחותיה עם הגנאי בן ה-29, בה היא טענה כלפיו שהוא ביצע בה אקטים מיניים כשהיא לא בהכרה מלאה, והוא מצדו תהה "היית מעדיפה שאעיר אותך?". היא ענתה שעליו לשאול, ולכך השיב פארטיי "לא, אני לא צריך להעיר אותך".

בצילום מסך נוסף משיחה בין השניים, נראה כי האשה משתפת את פארטיי בסבל הנפשי שנגרם לה בעקבות המקרה, כאשר בין השאר פירטה כי היא לא מפסיקה לבכות ולא יכולה לאכול. שחקן התותחנים השיב "אני לא רוצה יותר את הויכוחים האלה, שאחזור ללונדון נפתור את זה". גם כשהמתלוננת ניסתה להבהיר לו שלא מדובר בריב אלא במעשה חמור שעשה, הוא השיב "כשנירגע נדבר על הכול ואז נפסיק לריב".

נכון לרגע הזה לא פארטיי ולא ארסנל הגיבו לטענות. בינתיים, מספר מאוהדי הקבוצה קראו להנהלה לפעול מיידית כדי לפתור את המצב במהירות. על פי דיווחים שונים, בשיחות פנימיות השחקן לא מכחיש שביצע את המעשים, כאשר גם המתלוננת אמרה שהוא מעולם לא הכחיש את מה שטענה שעשה.

לפני כשבועיים פורסם כי שחקן מוביל בליגה האנגלית נעצר בחשד לאונס, כאשר פארטיי לא הצטרף למסע של התותחנים בקדם העונה לגרמניה והדבר עורר תהיות האם הוא החשוד. אז נכתב כי השחקן מכחיש את המיוחס לו. לאחר שחזר לאימונים, ב"האתלטיק" פורסם שהמועדון של אותו שחקן מגבה אותו ובכיר אמר: "השחקן מכחיש את הטענות נגדו ואנחנו ממתינים לתוצאות חקירת המשטרה. לא הוגש כתב אישום והשחקן רשאי לעמוד בכל התחייבויותיו למועדון, כולל נסיעות. אנחנו לוקחים ברצינות את המחוייבויות והאחריות ואנחנו נשקול את הנושא מחדש אם הנסיבות ישתנו".