החטא ועונשו? רישארליסון הקפיץ כדור, שחקן נוטינגהאם מיד נכנס בו

play
רישרליסון, שחקן טוטנהאם | GettyImages, OLI SCARF
רישארליסון הקפיץ כדור באימצע משחק, שחקן נוטינגהאם נכנס בו 00:35

הברזילאי החל ללהטט, בפורסט הבהירו לו היטב את עמדתם עם כניסה פראית: "התנהגות כזו לא מקובלת אצלנו". קראגר: "הוא מדליק את מי שמסביבו". צפו בתקרית

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הארי קיין הבקיע אתמול (ראשון) צמד וגם החמיץ פנדל כשטוטנהאם גברה 0:2 בחוץ על העולה החדשה נוטינגהאם פורסט ובכך שיפרה את מאזנה לשלושה ניצחונות ותיקו מתחילת עונת הפרמיירליג, אבל מי ששמו לא יורד מהכותרות בממלכה הוא דווקא של רישארליסון.

החלוץ הברזילאי עלה מהספסל במקומו של יונג מין סון ל-16 הדקות האחרונות במשחק וגם הספיק לבשל לקיין בהרמה פנטסטית, אבל הקפצות כדור ותרגילים שלא לצורך הוציאו את שחקני המארחת משלוותם, הובילו לכניסה פראית ברישארליסון מיד אחרי שהקפיץ כדור להנאתו במהלך שבהחלט ניתן לפרשו כמזלזל ולכך שהנושא לא יורד מסדר היום בממלכה.

רישרליסון, שחקן טוטנהאם
רישארליסון מקפיץ כדור. התגובה לא איחרה להגיע | רויטרס

רישארליסון נרכש הקיץ על ידי טוטנהאם מאברטון תמורת 60 מיליון ליש"ט, אבל בינתיים יושב בעיקר על הספסל. אתמול, כשכבר עלה לכר הדשא לקראת הסיום וביתרון מינימלי, תוך חמש דקות החל ללהטט ומיידית הוכשל על ידי ברנאן ג'ונסון שספג כרטיס צהוב על הכניסה שלא הותירה ספק שנעשתה בתגובה לתרגילים שביצע החלוץ.

ג'יימי קראגר, שחקן העבר ופרשן "סקיי ספורטס", ביקר את התנהגות הברזילאי: "או-אה! הוא לא יכול להכשיל אותו ככה, אבל מה רישארליסון עושה?! הוא מדליק את כל מי שמסביבו, גם אותי. מה אתם מצפים מג'ונסון לעשות? אני לא אוהב את הכניסה הזו, אבל…", אמר קראגר והבהיר מהי עמדתו בנושא.

גם סטיב קופר, מאמן נוטינגהאם פורסט, יצא נגד התנהגות החלוץ: "אני לא רוצה שהשחקנים שלי יתנהגו ככה, אני לא רוצה שהם יעשו דברים כמו שעשה רישארליסון. אם זה מקובל על טוטנהאם, זה כבר לא לא נוגע אליי. אצלנו בנוטינגהאם פורסט זו התנהגות לא מקובלת", הבהיר.

אנטוניו קונטה, מאמן טוטנהאם, גיבה את הברזילאי: "לא ראיתי מה שקרה כי נערכתי לבצע חילוף ושוחחתי עם הספסל, אבל אני חושב שהבנתי שהוא הקפיץ כדור. אל תשכחו שמשחק כדורגל זה דבר מלחיץ ומבחינתי זה בסדר כי אני לא חושב שהוא ניסה להראות חוסר כבוד לנוטינגהאם פורסט, זו קבוצה טובה עם היסטוריה אדירה ואנחנו מאוד מכבדים אותה, אני בטוח שגם 'רישי' חושב ככה. אני מבטיח לכם שזה לא היה מתוך חוסר כבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי