שכרו שודרג ביותר מפי שלושה: פודן האריך חוזה במנצ'סטר סיטי

play
פיל פודן, קשר מנצ'סטר סיטי | רויטרס
הולאנד המשיך ללהוט, סיטי דרסה 0:4 את סאות'המפטון 05:56

הקשר בן ה-22 הבטיח את עתידו במועדון עד קיץ 2027 וכעת הופך לאחד הצעירים שמרוויחים הכי הרבה בעולם הכדורגל: "ההרגשה מדהימה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

פיל פודן מסומן כבר מספר שנים כמי שעשוי להפוך לכדורגלן הטוב בעולם, או לכל הפחות אחד הגדולים. עם זאת, החוזה האחרון עליו חתם במנצ'סטר סיטי היה ב-2018 ובחודשים האחרונים ניסו ראשי האלופה האנגלית להגיע עמו לסיכום שיבטיח את עתידו במועדון. הערב (שישי) הגיעה ההכרזה הרשמית על כך שהכוכב הצעיר חתם על הארכת חוזה עד קיץ 2027.

בחוזה עליו חתם ב-2018, פודן השתכר תחילה כ-30 אלף ליש"ט בשבוע וככל שנקף הזמן הוא שודרג לכדי 60 אלף ליש"ט בשבוע. כעת, בגיל 22 ובזכות החוזה החדש, הוא יהפוך לאחד הצעירים עם השכר הגבוה בעולם – על פי ההערכות ישתכר כעת מעל 200 אלף ליש"ט, כך ששכרו יזנק בלמעלה מפי שלושה.

פיל פודן שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער
אחד הצעירים עם השכר הגבוה בעולם. פודן | אימג'בנק GettyImages, Laurence Griffiths

פודן הצטרף לאקדמיה של מנצ'סטר סיטי כבר בגיל 8, אבל בקריירת הבוגרים הדי צעירה שלו, שהחלה לפני חמש שנים, הספיק להיות שותף לזכייה ב-11 תארים ובשנתיים האחרונות גם נבחר לשחקן הצעיר של העונה בפרמיירליג. בשבועות האחרונים הוא גם בהחלט מזכיר את הסיבה לכך שהוא מסומן כמי שיכול להיות הכדורגלן הטוב בעולם, עם חמישה שערים ובישול בשלושה משחקים בפרמיירליג (כולל שלושער בדרבי מול מנצ'סטר יונייטד).

"אני אוהד מנצ'סטר סיטי כל חיי, התאמנתי כאן והייתי אפילו מביא כדורים. אני אוהב את המועדון הזה ולדעת שאמשיך כאן לפחות עד 2027 מרגיש מדהים", אמר פודן אחרי החתימה, "עם הסגל שיש לנו כאן אני מרגיש שאני יכול להמשיך ללמוד ולזכות בתארים – ואלו הדברים הכי חשובים לי".