"מסי אמר לסמפאולי: אין לך חוט שדרה, שואל אותי על חילופים"

ליאו מסי עם חורחה סמפאולי
ליאו מסי עם חורחה סמפאולי | Gettyimages

ספר חדש שיצא בארגנטינה חושף את השיחות במונדיאל בין השחקנים בהובלת הכוכב למאמן הנבחרת: "השחקנים אמרו לו 'אנחנו לא סומכים עליך, לא קולטים מה אתה אומר לנו', רק בזכות נשיא ההתאחדות הפיצוץ נמנע"

(גודל טקסט)
העיתונאי הארגנטיני אריאל סנוסיאן חשף בספר חדש שכתב על המונדיאל ברוסיה גילויים חדשים על היחסים העכורים שהיו במהלך הטורניר בין נבחרת ארגנטינה, בעיקר ליאו מסי, לבין המאמן חורחה סמפאולי. המשחק שהיה הטריגר למשבר היה התבוסה 0:3 לקרואטיה בשלב הבתים, שאחריה פורסם ששחקני ארגנטינה דרשו לפטר את המאמן, אבל בהתאחדות הכחישו שהיו דרישות כאלה.


העיתונאי, שעובד ברשת TYC SPORT ובעל טור בעיתון "אולה", חשף בספר החדש כי אחרי המשחק השחקנים אכן ביקשו פגישה דחופה עם סמפאולי ושני עוזריו סבסטיאן באקססה וליונל סקלוני. מטרת הפגישה היתה לומר לסמפאולי שהנבחרת לא סומכת עליו יותר. לפי הספר, השחקנים אמרו לו: "אנחנו לא קולטים מה אתה אומר לנו. אנחנו לא סומכים עליך יותר. אנחנו רוצים שהדעה שלנו תישמע". סמפאולי שאל אותם "על איזה דיעה אתם מדברים?", והם ענו: "אנחנו רוצים להחליט הכל".


מסי החליט לדבר וקרע לגזרים את המאמן כשאמר לו: "אין לך חוט שידרה. אתה שואל אותי 10 פעמים במשחק איזה שחקנים אני רוצה שתחליף ואני לא נתתי לך אפילו שם אחד". נשיא ההתאחדות קלאודיו טאפיה היה נוכח בחילופי הדברים ואמר לסמפאולי רק כמה מילים: "אתה חייב להיכנע". בעקבות דברי הנשיא הרוחות נרגעו והפיצוץ הגדול נמנע בסופו של דבר, סמפאולי נשאר המאמן וניצח את ניגריה אך בשמינית הם עפו אחרי שנתקלו כמובן בצרפת. באותה פגישה סוכם שהמאמן ישמע יותר לדעת השחקנים, בעיקר מסי וחאבייר מסצ'ראנו. עוזרו של סמפאולי באקססה רצה להתפטר באופן מידי, אבל עשה זאת רק בסיום המונדיאל.


Ariel Senosiain, periodista de TyC Sports, reveló algunos de los entredichos que ocurrieron en el vestuario argentino durante el mundial, entre comando técnico y jugadores. Los líderes del equipo, en especial Lionel Messi, le dijeron a Sampaoli que no confiaban más en él. pic.twitter.com/EC3LTP2lKF

— D'MEDIAPUNTA (@demediapunta) 20 ביולי 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי