התקבלו 150 אלף בקשות לרכישת כרטיסים לגמר הליברטדורס

סנטיאגו ברנבאו
סנטיאגו ברנבאו | Gettyimages

יממה בלבד לאחר שנודע כי הסופרקלאסיקו הלוהט בין ריבר לבוקה ינדוד מארגנטינה לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד, ההתאחדות הספרדית קרסה מרוב בקשות. הצהובים-כחולים עדיין מאיימים בפנייה לבין הדין לספורט בלוזאן

(גודל טקסט)
מאז ההחלטה לקיים את גומלין גמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס בסנטיאגו ברנבאו, נרשמת התעניינות שיא לקראת המפגש ב-9.12. כ-24 שעות מאז אושרה ההחלטה לשחק בבירת ספרד, התקבלו 150 אלף בקשות לרכישת כרטיסים – כפול מגודלו של הברנבאו. ריאל מדריד, ההתאחדות הספרדית וקונמבול המומות מגודל ההתעניינות ודווח כי המרכזייה של ההתאחדות הספרדית נחסמה מרוב שיחות טלפון.


רוב העניין הגיע מארגנטינים החיים בספרד ונפלה בחלקם ההזדמנות לראות את שתי הקבוצות שהם אוהדים בספרד, בעוד שהמשחק היה אמור להתקיים בבואנוס איירס. גם כלי תקשורת ברחבי אירופה מגלים כעת עניין ורוצים לשלוח נציגים לסיקור המפגש, דבר שלא היה קורה אילו היו משחקים בארגנטינה. בסך הכל כ-40,000 כרטיסים יוצאו למכירה כללית, כל קבוצה תזכה לקבל 5,000 כרטיסים ואזרחים ארגנטינאים החיים בספרד יזכו לכ-20,000.


יש לציין כי בארגנטינה דווח שנשיא בוקה ג'וניורס דניאל אנגליצ'י נחוש לערער על ההחלטה לא לתת ניצחון טכני לבוקה ושבכוונתו לפנות לבין הדין הבינלאומי לספורט בלוזאן ׁ(CAS). בנוסף, מי שלא אהב את ההחלטה להעתיק את המפגש זהו מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה, שהתייחס לקיום המשחק בברנבאו: "הייתי מעדיף שהמשחק יתקיים בבואנוס איירס, אבל הם יודעים טוב ממני מה קרה שם. אני חושב שהגמר צריך להיות במדינה אליה שייכות הקבוצות, ביבשת שלהם. מקווה שזו פעם אחרונה שדבר כזה קורה".


בארגנטינה עדיין תוהים מדוע המשחק יתקיים בברנבאו, ועד אשר יחשפו את אשר אירע מאחורי הקלעים מתעסקים בציוץ של אוהד ריבר פלייט מלפני כחודש ימים, אז הוא כתב על שחלם כי אחד המשחקים יתקיים בסנטיאגו ברנבאו בספרד. "חלמתי שאנחנו מובילים 0:1 משער של גונסלו מרטינס, אבל האיצטדיון לא היה הבומבונרה ולא המונומנטל אלא סנטיאגו ברנבאו בספרד". הציוץ הזה כמעט לא קיבל תגובות בזמנו בארגנטינה, אבל כעת יש לו אלפי שיתופים.

soñé que estábamos jugando la súper final y estábamos ganando 1 a 0 con gol del Pity Martínez, pero el estadio no era la bombonera ni el monumental, era EL SANTIAGO BERNABÉU

— juanfer (@tobipailos17) 3 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי