יו"ר בוקה ג'וניורס אישר בראיון: "זלאטן רוצה לשחק אצלנו"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

אחרי ההכחשות של סוכנו מינו ראיולה, חורחה אנרו התייחס לאפשרות צירופו של החלוץ השוודי בעיתון 'מונדו בוקה' והוסיף: "המועדון נמצא במקום טוב מבחינה כלכלית, אנחנו יכולים להביא אותו"

(גודל טקסט)

האם זלאטן איברהימוביץ בכל זאת בדרך לבוקה ג'וניורס? כזכור, בדיווחים האחרונים נכתב כי החלוץ השוודי, שעושה חיל בלוס אנג'לס גלאקסי מחפש שינוי בקריירה. עוד נכתב כי בוקה מתכננת להציע לו חוזה במועדון, דיווחים שהוכחשו על ידי סוכנו מינו ראיולה. 

עם זאת, יושב ראש בוקה ג'וניורס חורחה אנרו, אישר את השמועות האחרונות, והבהיר שלמועדון יש את היכולת הכלכלית לגרום למהלך לצאת אל הפועל. בראיון ל'מונדו בוקה' אמר: "זה נכון, איברהימוביץ' רוצה לשחק אצלנו, ואנחנו יכולים להביא אותו. המועדון נמצא במקום טוב מבחינה כלכלית ואנחנו יכולים להרשות לעצמנו את הפינוקים האלה".

זוהי התפתחות מעניינת בגזרתו של הכוכב בן ה-37, שכבש העונה 28 שערים ב-MLS ב-27 משחקים. כמו כן הוא זכה ב-13 אליפויות במועדונים הגדולים בעולם כמו פ.ס.ז', ברצלונה, אינטר, יובנטוס, אייאקס ומילאן. כעת נשאלת השאלה האם את האליפות הבאה הוא יחגוג אי שם בדרום אמריקה ביחד עם שמות גדולים כמו דניאלה דה רוסי וקרלוס טבס.

זלאטן איברהימוביץ'. יכבוש בקרוב בצהוב - כחול? (AFP/Getty Images)
זלאטן איברהימוביץ'. יכבוש בקרוב בצהוב – כחול? (AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי