בנסיבות מצערות: דניאלה דה רוסי הודיע על פרישה מכדורגל

דניאלה דה רוסי
דניאלה דה רוסי | Marcelo Endelli/Getty Images

הקשר בן ה-36, אלוף העולם עם נבחרת איטליה ב-2006, נטש את אימון בוקה ג'וניורס ונפרד מהמשחק בגלל בעיות הקשורות לבתו הבכורה. לפי ההערכות, יקבל תפקיד מקצועי ברומא

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

הקריירה של דניאלה דה רוסי הגיעה לסיומה הערב (שני) בנסיבות מצערות. האיטלקי בן ה-36, שעזב את רומא בקיץ האחרון אחרי 18 שנים ועבר לבוקה ג'וניורס, הודיע על פרישה ממשחק פעיל במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינסה הקבוצה הארגנטינית. הקשר, אלוף העולם עם נבחרת איטליה ב-2006, זכה גם בתואר כדורגלן העונה באיטליה ב-2009 ויחד עם רומא הניף שני גביעים וזכה פעם אחת בסופר-קאפ המקומי, כאשר על פי ההערכות הוא צפוי לקבל תפקיד מקצועי במועדון מבירת איטליה.

ההחלטה של דה רוסי מגיעה ככל הנראה מסיבות אישיות הקשורות לבתו הבכורה, אשר נולדה בנישואיו הראשונים של האיטלקי עם אשתו לשעבר. לפי התקשורת הארגנטינית, האחרונה הסתבכה עם המאפיה בארץ המגף וכבר זמן רב שבינה לבין דה רוסי ישנן בעיות בנוגע למשמורת על גאיה בת ה-14, שלא ביקרה בארגנטינה מאז שהקשר עבר לשם. בוקה ג'וניורס תקיים היום מסיבת עיתונאים שבה היא צפויה להודיע על פרידה מהשחקן.

הקשר האחורי הגיע לבוקה בעקבות יחסיו המעולים עם ניקולס בורדיסו, חברו לשעבר ברומא ומי ששימש עד לאחרונה כמנהל המקצועי של ענקית הליגה הארגנטינית. שדרת הניהול החדשה במועדון, שנכנסה לתפקיד לאחר הבחירות האחרונות שהתקיימו לפני חודש, בחרה לסיים את העסקתו של בורדיסו – מה שהעמיד בספק את המשך דרכו של דה רוסי עוד לפני ההתפחויות האחרונות.

האיטלקי הספיק לערוך שבע הופעות בלבד במדים הכחולים-זהובים, בעיקר בגלל פציעות חוזרות ונשנות, אבל רק בנובמבר האחרון הוא הודיע כי בכוונתו להישאר בקבוצה לפחות עד תום חוזהו הנוכחי, שאמור היה להסתיים ביוני הקרוב, כאשר גם הארכת ההסכם עד דצמבר עלתה על הפרק, אך בסופו של דבר הרומן בין הצדדים הסתיים מהר מהצפוי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי