"הוא מת לשחק שם": היעד שארתורו וידאל מפנטז עליו

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

גארי מדל, חברו של קשר ברצלונה בנבחרת צ'ילה, גילה שהוא חולם לשחק בבוקה ג'וניורס: "הוא עוקב אחריה ברשתות החברתיות, יש לה עוצמות שבאירופה לא מסוגלים לדמיין". וגם: קוטיניו מתקרב לטוטנהאם

(גודל טקסט)

לא ברור עוד כמה זמן ארתורו וידאל יישאר בברצלונה. הקטלונים זקוקים להכנסות על מנת לממן רכש בקיץ הקרוב ולכן הקשר בן ה-33 ברשימת המועמדים למכירה, כאשר לפי הדיווחים אינטר תשמח לקלוט אותו במסגרת עסקת ההעברה של לאוטרו מרטינס לאלופת ספרד. עם זאת, חברו לנבחרת צ'ילה, קשר בולוניה גארי מדל, גילה בראיון לתקשורת הארגנטינית שווידאל מפנטז על יעד מפתיע.

"ארתורו היה רוצה לשחק בבוקה ג'וניורס, בין אם זה איתי או בלעדיי", סיפר מדל ששיחק בשורות אלופת ארגנטינה בין 2009 ל-2011 ולאחרונה, לדבריו, קיבל הצעה לחזור אליה. "הוא מת על בוקה ועוקב אחריה ברשתות החברתיות. זו הקבוצה היחידה שהוא עוקב אחריה בארגנטינה והוא מת ללכת לשם. לבוקה יש עוצמות שבאירופה לא מסוגלים לדמיין. באיטליה מכירים אותה, לא את ריבר".

החיבה של וידאל לכחולים-זהובים מבואנוס איירס החלה כנראה בתקופתו ביובנטוס, שם שיתף פעולה עם קרלוס טבס שבאותה תקופה המליץ לו בחום לשחק בבוקה ג'וניורס יום אחד, לפני שהחלוץ חזר אליה בעצמו כשהיה בשיא הקריירה. כידוע, שחקן בעל רזומה עשיר כמו דניאלה דה רוסי העביר עד לא מזמן חצי שנה בשורות הענקית הארגנטינית ואף הגדיר זאת כ"הגשמת חלום".

וידאל. מפנטז על מעבר לבוקה ג'וניורס (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)
וידאל. מפנטז על מעבר לבוקה ג'וניורס (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)

עוד בברצלונה, לפחות לפי הדיווחים באנגליה, נראה שפיליפה קוטיניו מתקרב לטוטנהאם. זה לא סוד שהספרדים די תקועים עם שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון שלא עמד בציפיות, והמטרה הראשונה שלהם היא למכור אותו. לפי הדיווח, סוכנו של הקשר הציע אותו למספר מועדונים בפרמיירליג והספרס מוכנים להשוות את שכרו – 220 אלף יורו בחודש, כ-12 מיליון יורו לעונה. נטען כי בארסה תבקש גם 10-12 מיליון יורו דמי השאלה לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי