בארגנטינה בטוחים: אדינסון קבאני יחתום בבוקה ג'וניורס בקיץ

אדינסון קבאני | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

ב"אולה" דווח כי החלוץ החליט להצטרף לקבוצה הארגנטינית בחודש יולי הקרוב, צפוי לחתום לשלוש עונות ולהרוויח בין חמישה לשישה מיליון דולר: "אלא אם הם יעשו פאשלה, זה סגור. הוא קיבל החלטה", אמרו מקורביו

(גודל טקסט)

זה התחיל לפני כמעט שנה בעיקר כפנטזיה של כלי התקשורת המקומיים, אך על פי הדיווחים היום (שני) בארגנטינה נראה שהחלום הולך להתגשם: ב"אולה" בטוחים כי אדינסון קבאני יהפוך לשחקנה של בוקה ג'וניורס החל מהקיץ הקרוב, כשעונת הכדורגל באירופה תסתיים. "ביולי הקרוב הוא יהיה בבוקה, זו התכנית", כך צוטטו מקורביו של החלוץ האורוגוואי בעיתון הארגנטיני.

רק בחודש אוקטובר האחרון חתם קבאני במנצ'סטר יונייטד, אך לאחר עונה של פציעות ודשדוש בפריז סן ז'רמן, גם אצל אולה גונאר סולשיאר השחקן בן ה-34 לא הצליח להתבסס בהרכב הפותח באופן קבוע ונראה שכעת הוא מחפש הרפתקה חדשה. מבחינה חוזית אין מכשולים שיחסמו את המעבר, שכן קבאני חתום ביונייטד עד סוף חודש יוני עם אופציה לעונה נוספת, שאותה הוא כמובן לא חייב לממש.

בארגנטינה מספרים כי אחד המפתחות להסכם בין הצדדים היה בשיחה בין קבאני לחואן רומן ריקלמה, שחקן העבר האגדי של בוקה ג'וניורס שמתפקד היום כסגן הנשיא במועדון. בנוסף, האפשרות להיות קרוב למשפחתו באורוגוואי השכנה מושכת גם היא את "אל מטאדור", שאף הצהיר בעבר כי הרעיון לשחק בבוקה קוסם לו: "כל שחקן היה שמח לשחק שם. יש אורוגוואים שעברו שם תקופות מרגשות וזה מסקרן ללבוש את החולצה הזו ולהמשיך את המסורת", סיפר קבאני בראיון, שבו גם גילה כי הביע בפני ריקלמה את רצונו להגיע לענקית מהליגה הארגנטינית בעתיד.

ומה לגבי פרטי ההסכם? ובכן, ב"אולה" נכתב כי על פי מקורביו, החלוץ מבין היטב כי ייאלץ להפחית בסכומים שהוא מרוויח באירופה וביקש מבוקה ג'וניורס חוזה לשלוש שנים, בהן ירוויח במצטבר את שכרו העונתי במנצ'סטר יונייטד – המוערך בחמישה עד שישה מיליון דולר. בתקשורת המקומית הבהירו כי מדובר בשכר גבוה יותר משל כל שחקן אחר בבוקה, אולם הרבה יותר נמוך מזה שקיבל קרלוס טבס כשחזר למועדון מיובנטוס ב-2015.

הדבר היחיד שקבאני הביע בו התעניינות רבה הוא תכניות הרכש של קבוצתו המיועדת. החלוץ וידא שהמועדון מתכנן להתחזק בצורה הכי טובה שאפשר כדי להיאבק על זכייה בגביע ליברדטורס, תואר שבו האורוגוואי לא זכה מעולם ונחשב להישג יוקרתי עבור כל כדורגלן דרום אמריקאי. בארגנטינה סגרו את הדיווח בציטוט נוסף מסביבתו של השחקן: "אלא אם הם יעשו פאשלה, זה סגור. הוא החליט לחזור לדרום אמריקה עכשיו והחליט שזה יהיה במדי בוקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי