שעות לפני הקלאסיקו נגד בוקה: 15 חולי קורונה בריבר פלייט

שחקני ריבר פלייט מאוכזבים | Marcelo Endelli/Getty Images

התפרצות המונית בסגל של מרסלו גז'ארדו לפני המשחק הגדול בדרום אמריקה (23:25 בספורט3). השוער החמישי יפתח בין הקורות, הכחולים-צהובים יטיילו לחצי גמר הגביע?

(גודל טקסט)

ה"סופרקלאסיקו" – הדרבי הגדול של בואנוס איירס בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט – נחשב לאחת היריבויות החמות בכדורגל העולמי. שתי הקבוצות ייפגשו הערב (ראשון, 23:25 בספורט3) בבומבונרה במסגרת רבע גמר גביע דייגו מראדונה, אך האורחת תגיע בסגל חסר מאוד, ללא 15 שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה.

כחלק מסבב הבדיקות שהתקיים בקבוצה לאחר שמאמן השוערים נמצא חיובי לנגיף, לא פחות מארבעה שוערים השיבו בדיקת חיובית, כולל שוער נבחרת ארגנטינה, פרנקו ארמני. בהיעדר ארבעת השוערים הראשונים, מי שיעלה בין הקורות הוא אלן לאונרדו דיאס. השוער בן ה-21 טרם ערך בכורה במדי קבוצת המילואים של המועדון, וכעת הוא עושה את הקפיצה למפגש הכי חשוב בדרום אמריקה.

כאמור, שתי הקבוצות ייפגשו למשחק אחד ברבע גמר גביע דייגו מראדונה. המפעל נחנך בשנה שעברה, ושמו שונה לאחר פטירתו של אגדת העבר. בעונה הראשונה של המפעל זכתה בוקה ג'וניורס, המזוהה עם מספר 10 האגדי, וכעת היא מקבלת הזדמנות אדירה להתקדם לרבע הגמר כחלק ממסע ההגנה על התואר. בהמשך השבוע, ריבר תאלץ להתמודד עם סגל חסר גם הגביע הליברטדורס, כאשר היא תארח את אינדפנדיינטה סנטה פה מקולומביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי