דיווח בבריטניה: אסולין על סף חתימה בריינג'רס

אסולין עם טבס. העדיף את הסיטי על פני בארסה
אסולין עם טבס. העדיף את הסיטי על פני בארסה | צילום: gettyimages

הישראלי זכה למחמאות: "ליאו מסי הישראלי, גווארדיולה שם עליו עין"

קבוצות: ריינג'רס
(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו אמש (חמישי) גיא אסולין החל להתאמן עם מועדון הפאר הסקוטי, ריינג'רס.  לפי כלי התקשורת באי הבריטי, המועדון שמשחק כיום בליגה השנייה בסקוטלנד מעוניין להחתים את הקשר, ככל הנראה על חוזה לעונה אחת.

בסקוטלנד עשו כתבת פרופיל על הקשר ובין היתר נכתב: "כשהוא היה בברצלונה, הכינוי שלו היה מסי הישראלי" החמיא הכותב לקשר והוסיף: "הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל בגיל 16, הוא היה אחד השחקנים הכי מוכשרים בברצלונה ב', גווארדיולה שם עליו עין והוא אפילו התאמן עם הקבוצה הבוגרת".

כותב המאמר חשף כי אסולין דחה הצעה מברצלונה על מנת להצטרף למנצ'סטר סיטי: "הוא היה נער והוא דחה את ברצלונה בשביל להצטרף לסיטיזנס שהציעו יותר כסף. עברו חמש שנים והוא צפוי להצטרף לקבוצה מליגת המשנה בסקוטלנד. איפה הוא טעה?". 

פפ. אסולין משך את תשומות ליבו (Gettyimages)

בגיל 16 בלבד אסולין החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצה המילואים של ברצלונה. כעבור שלוש עונות הוא עלה לקבוצה הראשונה של המועדון אך לא זכה לדקות משחק ועבר למנצ'סטר סיטי, הישראלי לא מצא את מקומו גם אצל התכולים ועבר לברייטון במדיה ערך שבע הופעות שהספיקו לו להבין שזה לא בשבילו. הקשר המוכשר וסוכנו החליטו לחזור לספרד והפעם לראסינג סנטנדר. לאחר 27 הופעות ושלושה שערים אסולין לא המשיך במועדון ועבר לגרנדה בה שוב לא זכה לדקות משחק. התחנה הבאה שלו הייתה הרקולס, אסולין רשם 32 הופעות ושלושה שערים אך לאחר שנה הוא עבר לשחק במאיורקה וכיום הוא כאמור שחקן חופשי.

ריינג'רס, אחת מהקבוצות הבכירות בכדורגל האירופי בכלל ובסקוטלנד בפרט, זכתה ב-54 אליפויות ו-33 גביעים בארצה ואף הניפה את גביע אירופה למחזיקות גביע בשנת 1972. האליפות האחרונה שלה הייתה ב-2011 אך שנה לאחר מכן בפברואר 2012 הודיעה הנהלת הקבוצה על פשיטת רגל והקבוצה הורדה לליגה הרביעית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי