אמיר עגייב כבש, 2:3 מרשים בחוץ לסומגאיט על נפצ'י באקו

שחקני סומגאיט חוגגים
שחקני סומגאיט חוגגים | פייסבוק

הקשר הישראלי עזר לקבוצתו לחזור מפיגור נגד קבוצת הצמרת עם שער בדקה ה-31. ניר ביטון שוב לא נכלל בהרכב סלטיק, שניצחה 0:1 את קילמרנוק והתקרבה לאליפות. 73 דקות לחמד בהפסד ק.פ.ר 1:0 לנוטינגהאם

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
בדומה לליגה האיטלקית, גם מאבק האליפות בליגה הסקוטית איבד מזמן מיוקרתו. ככה זה שסלטיק שולטת בליגה ביד רמה. הערב (שבת) הקבוצה של ניל לנון השיגה ניצחון 0:1 צנוע על קילמרנוק במחזור ה-35, כאשר הבלם יוזו שימנוביץ' כובש בנגיחה שער ראשון העונה בתזמון מושלם (בדקה ה-67) ופתחה פער של 12 נקודות על סגניתה ריינג'רס, שתשחק מחר מול אברדין. אם ריינג'רס לא תנצח, סלטיק תוכתר כאלופה. אז אליפות מס' 50 כבר מעבר לפינה, ועבור הקשר ניר ביטון יהיה מדובר באליפות שישית, הישג יוצא דופן מאז הצטרף מאשדוד בקיץ 2013, אך עם שמחה מהולה בעצב.


הקשר היה שחקן שולי העונה, רשם שש הופעות ליגה בלבד ושמונה בסה"כ יחד עם הגביע, והשמועות על עזיבתו של ביטון בן ה-27 לא פוסקות. הקשר, שסיפר לפני מספר חודשים על הפציעה הקשה שעבר ואף ראה בסיוטים כיצד הקריירה שלו נגמרת, חזר לסגל רק בסוף חודש ינואר ושותף לשמונה דקות במסגרת הגביע. מול מאת'רוול פתח לראשונה בהרכב במחזור ה-27 וקיבל את חולצת ההרכב עוד שלוש פעמים בלבד. מאז תחילת מרץ, לא נכלל בסגל. בעונת הבכורה במדי סלטיק רשם ניר ביטון 20 הופעות, ובעונתו השלישית 2015/16 היה שחקן חשוב כששותף ב-46 משחקים וכבש שמונה שערים.


אוהדי סלטיק הכינו תפאורה יפה לזכרו של הקפטן והמאמן האגדי בילי מקניל שנפטר לפני חמישה ימים. הוא זכה עם הקבוצה בגביע אירופה לאלופות ב-1967 לאחר ניצחון על אינטר בגמר ובעוד תשע אליפויות כשחקן וארבע נוספות כמאמן. השער הובקע בדקה ה-67, השנה בה הקבוצה זכתה בגביע היקר, על ידי הבלם עם החולצה מס' 5, מה שהכניס את הסלטיק פארק לטירוף.



ניר ביטון. עונה שיעדיף לשכוח (Gettyimages)



בצ'מפיונשיפ באנגליה: קווינס פארק ריינג'רס הפסידה בביתה 1:0 לנוטינגהאם משער של קארים אנסריפארד האיראני בדקה ה-55. נאקי וולס החמיץ פנדל לזכות המארחת בדקה ה-87. תומר חמד פתח ב-11 של ק.פ.ר והוחלף בדקה ה-75


באזרבייג'אן, אמיר עגייב נכלל בסגל סומגאיט אחרי הרבה זמן על הספסל, כשדווקא חברו הישראלי אלי בבייב לא שותף. עגייב כבש את שער השוויון בדקה ה-31 בדרך למהפך ול-2:3 אדיר על נפצ'י באקו החזקה בחוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי