יממה לפני משחק: איסמעילה סורו עבר תאונת דרכים

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | Craig Foy - SNS Group / Contributor

בשל תנאי מזג האוויר הקשים בסקוטלנד, שחקן בני יהודה לשעבר התרסק על השלג בדרך לאימון סלטיק לקראת המפגש עם סט. מירן. המאמן לנון: "הוא בסדר, רק נעביר אותו כמה בדיקות ואנחנו מקווים שיהיה בסגל"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

יממה לפני המשחק נגד סט. מירן, שחקן בני יהודה לשעבר וקשר סלטיק בהווה, איסמעילה סורו, עבר היום (שלישי) תאונת דרכים בדרך לאימון ובעקבות כך הוא בספק למשחק מחר. תנאי מזג האוויר הקשים בסקוטלנד גרמו להתרסקות רכבו של סורו על השלג ומאמן הקבוצה ניל לנון הבהיר כי השחקן במצב יציב.

"הוא פספס חלק גדול מהאימון. הוא נראה בסדר, אני רק מעבירים אותו כמה בדיקות. אנחנו מקווים שיהיה בסגל ליום רביעי", אמר לנון. רק לפני 10 ימים, סלטיק נכנעה לסט. מירן בבית לראשונה מזה 31 שנים. מאז האלופה השיגה שני ניצחונות רצופים ומחר היא מקווה להמשיך במומנטום, כדי להשאיר לעצמה לפחות סיכוי תאורטי לשמירה על תואר האליפות, כשהיא בפיגור בן 21 נקודות מאחורי המוליכה ריינג'רס עם שני משחקים חסרים.

סורו, שסבל מקשיי התאקלמות בשנתו הראשונה בסלטיק מאז שנרכש מבני יהודה בינואר 2020, הפך לשחקן הרכב לאחרונה ועד אותו הפסד לסט. מירן נכלל ב-11 של לנון בתשעה משחקים רצופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי