ניל לנון התפטר מסלטיק, פרנק למפארד עשוי להתמנות בעונה הבאה

ניר ביטון וניל לנון
ניר ביטון וניל לנון | Gettyimages

לאחר ההפסד המביך לרוס קאונטי שהעמיד את הפער מריינג'רס על 18 נקודות, מאמנו של ניר ביטון הודיע על סיום דרכו לאחר כמעט שנתיים: "המועדון תמיד יהיה חלק ממני". באנגליה מדווחים שאקס צ'לסי הסכים להגיע בקיץ

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

רעידת אדמה בסלטיק. אחרי כמעט שנתיים בתפקיד ולמרות שהודיע לאחרונה כי אין בכוונתו לעזוב את המועדון אלא אם יפוטר, הפער מגלאזגו ריינג'רס – שצמח ל-18 נקודות – הכריע והמנג'ר ניל לנון הודיע הבוקר (רביעי) על התפטרותו, שלושה ימים לאחר שהאלופה הפסידה לרוס קאונטי ולמעשה איבדה כל סיכוי להדביק את היריבה העירונית. עוזרו, ג'ון קנדי, יחליפו באופן זמני וייתכן שגם יסיים את העונה – ובמקרה כזה אולם מי שמוזכר כמועמד מוביל להגיע בקיץ הוא פרנק למפארד, המאמן שרק פוטר מצ'לסי בחודש שעבר.

לפי הפרסומים באנגליה בשעות שאחרי התפטרותו של לנון, סלטיק פועלת למינוי מאמן חדש, אולם ייתכן שהיא תמתין עד הקיץ ותמנה מאמן קבוע רק בעונה הבאה, לאור מצבה בליגה. גם למפארד, שהביע הסכמה להגיע לסקוטלנד ואולי להתחרות בסטיבן ג'רארד – אם האחרון יישאר בריינג'רס – הבהיר כי ברצונו להגיע רק בקיץ.

לנון נפרד היום בהודעה לאוהדים: "חווינו עונה קשה בגלל כל כך הרבה גורמים וזה מאוד מתסכל ומאכזב שלא הצלחנו להגיע לאותם גבהים כמו בעבר. עבדתי קשה כמו פעם כדי לנסות לשנות את המצב, אך למרבה הצער לא הצלחנו להשיג את הריצה שהיינו זקוקים לה. תמיד נתתי כמיטב יכולתי למועדון, שתמיד יהיה חלק ממני. תמיד אהיה אוהד של סלטיק בעצמי ותמיד ארצה את הטוב ביותר עבורה.

"אני רוצה להודות לכל כך הרבה אנשים במועדון שנתנו לי כל כך הרבה ואני גם רוצה להודות למשפחתי על אהבתה ותמיכתה. אני מאחל לאוהדים, השחקנים והמנהלים בהצלחה בעתיד".

מנכ"ל סלטיק, פיטר לאווול, הוסיף: "אני רוצה להודות לניל כל מה שהוא עשה עבורנו. אמנם העונה הזו לא התקדמה כפי שהיינו רוצים, אך היא אינה יכולה להפחית ממה שהוא עשה עבור המועדון. באופן אישי, זה יום עצוב בשבילי לראות את ניל עוזב את המועדון. ניל הוא איש של איכותי והוגן, שתמיד יהיה חלק מההיסטוריה של סלטיק ותמיד יתקבל בברכה בסלטיק פארק".

אחרי תשע שנים של שליטה מוחלטת בסקוטלנד, כאמור, סלטיק עומדת לאבד את האליפות לטובת היריבה המושבעת גלאזגו ריינג'רס שזקוקה לשבע נקודות על מנת לזכות באופן רשמי.

למפארד וג'רארד. כמאמנים זה יעבוד?
למפארד וג'רארד יחד בנבחרת. ייפגשו על הקווים בעונה הבאה? | צילום: Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי