מינו ראיולה על דונארומה: "הוא שווה 170 מיליון יורו"

דונארומה. כבר מושווה לג'יג'י בופון
דונארומה. כבר מושווה לג'יג'י בופון | צילום: Gettyimages

הסוכן על ילד הפלא של מילאן: "יקר כמו תמונה של אמדאו מודליאני"

(גודל טקסט)

שוער מילאן, ג'יאנלואיג'י דונארומה, הפך להיות ילד הפלא של הכדורגל האיטלקי, כאשר עשה את הבכורה שלו בגיל 16 בסרייה A. הוא לקח מדייגו לופס את החולצה הראשונה של הרוסונרי, בלי כוונה להחזיר, וכבר מושווה לג'יג'י בופון. היום (21:40, שידור ישיר באתר ספורט1) הוא פוגש את סמפדוריה.

 

עכשיו סוכנו בעל הפה הגדול (גם הסוכן של זלאטן איברהימוביץ' ופול פוגבה), מינו ראיולה, טען ששוויו בשוק השחקנים מגיע כבר ל-170 מיליון יורו. ראיולה הסביר: "יש לו עתיד ענק. הוא ילד יוצא מהכלל וכולם אוהבים אותו. הוא כבר אלוף קטן, אבל הוא יכול להיהפך לאלוף גדול".

 

 

ראיולה שעומד להיות איש עשיר מאוד (הוא כבר כזה) כשפול פוגבה יימכר בקרוב השווה את פוגבה לציור של סלבדור דאלי ולדעתו שוער מילאן הוא יצירת אומנות נוספת. הוא התראיין לרשת 'מדיהסט' האיטלקית והכריז: "הייתי משווה את דונארומה לתמונה של אמדאו מודליאני. הוא שווה 170 מיליון יורו".

 

פוגבה. כמו סלבדור דאלי (gettyimages)

 

ראיולה התייחס גם לשאלה האם איברהימוביץ' יחזור בינואר לשחק במילאן והסביר שהלקוח שלו מעונין לסיים את החוזה שלו בפ.ס.ז' בקיץ 2016 ונכון לעכשיו לא יעזוב את פאריס. "מילאן רצתה אותו בקיץ שעבר, אבל היה חוזה שאיברהימוביץ' רצה לכבד. בקיץ הוא יהיה שחקן חופשי ונראה מה יהיה".

 

ראיולה רמז שהוא לא יחזור לאיטליה: "חזרה לשחק באיטליה קצת קשה בגלל המשבר שהכדורגל האיטלקי חווה כעת. יש מעט קבוצות באיטליה שיכולות לאפשר לעצמן להחתים שחקן בקליבר הזה. האם יש לאוהדי מילאן תקוה? אומרים שהתקוה היא האחרונה למות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי